וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: תערוכה מקצועית לספורט וכושר תתקיים בתל אביב

תערוכת ISRAEL GYM בארגון ובייזום קבוצת שטיר, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הכושר, הספורט, בריכות ואורח חיים בריא

Q-Rope שיוצג לראשונה בתערוכת ג'ים ישראל של קבוצת שטיר. שניר לוי,
Q-Rope שיוצג לראשונה בתערוכת ג'ים ישראל של קבוצת שטיר/שניר לוי

קבוצת שטיר מציגה את תערוכת 2023 ISRAEL GYM התערוכה המקצועית לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא חוזרת בפעם ה-9 ותיערך באקספו תל אביב בתאריכים 7-6 ביוני. תערוכת ISRAEL GYM בארגון ובייזום קבוצת שטיר, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הכושר, הספורט, בריכות ואורח חיים בריא.

בתערוכה לוקחות חלק החברות המובילות בתחום מהארץ והעולם ומוצגות בה טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום חדרי הכושר והבריכות וכן שיטות אימון גופני חדשניות, ביניהן: אוניספורט, טכנוספורט, או 2 פיטניס גרופ, אקסטרים אירועים וקסאי מכשירי פילאטיס, ועוד. בנוסף, יציגו בתערוכה גם חברות מחו"ל: הודו, סרי לנקה ופולין.

במקביל לתערוכה יתקיימו כנסים מקצועיים מרתקים עם פאנלים בהם ייקחו חלק בכירי הענף ומנהלי הרשתות המובילות ואימונים מקצועיים בהם יוצגו שיטות אימון חדשות למאמנים.

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר: ISRAEL GYM באה על מנת לקדם את ענף הכושר והבריכות בישראל, זה האירוע היחיד המפגיש את היצרנים, היבואנים והמשווקים של ענפי הספורט, חדרי הכושר ובריכות השחייה ישירות עם הקהל המקצועי. בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת ספורט וכושר ובמסגרת התערוכה נפגוש את הטרנדים החדשים, מכשירים חדשים ומתקדמים, טכנולוגיות חדשות ושיטות אימון מתקדמות.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully