וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד דחתה פנייה מהפועל תל אביב לרכישת סתיו טוריאל

29.5.2023 / 10:10

האדומים התעניינו בקשר שהושאל לכפר סבא, אבל אשדוד בונה עליו לעונה הבאה. גם אטמנגה יחזור מהשאלה, פגישה מכרעת עם רועי לוי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מאמן מ.ס. אשדוד הנכנס אלי לוי אמור להיות מוצג רשמית ביממה הקרובה, אבל כבר למעלה משבוע שהוא עובד עם הנהלת הקבוצה על גיבוש הסגל לעונה הבאה. אחד השחקנים שצפויים להיות גורם משמעותי בעונה הבאה הוא סתיו טוריאל (22) שסיים השאלה בהפועל כפר סבא וחוזר אוטומטית למ.ס. אשדוד. טוריאל מעניין מאוד את הפועל תל אביב שפנתה לאשדוד כדי להיכנס למשא ומתן על רכישתו, אבל באשדוד דחו את הפנייה מאחר שלוי סימן את השחקן לקראת העונה הבאה.

טוריאל הושאל להפועל כפר סבא וכבש במדיה בעונה שעברה 7 שערי ליגה. באשדוד קיימת תמימות דעים שהוא התקדם תחת המאמן עומר פרץ וההערכה היא שהוא יכול לסייע מאוד למ.ס. אשדוד בעונה הבאה. זו הסיבה שההצעה מהפועל תל אביב נדחתה וטוריאל אמור להיות חלק מאשדוד בעונה הבאה.

קלמן סטורם, שחקן הפועל חדרה לצד סתיו טוריאל, שחקן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
יקבל תפקיד מרכזי? סתיו טוריאל, משמאל/שלומי גבאי

שחקן שיחזור בעונה הבאה ואמור להשתלב כזר בקבוצה הוא מרטין אטמנגה שהושאל בעונה שעברה להפועל רמת גן והתקדם בשורותיה בליגה הלאומית. הקשר האחורי שלקח אליפות עם קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד יחזור לשתף פעולה עם אלי לוי שהיה מאמנו לפני שנתיים כשאשדוד זכתה בתואר ההיסטורי. שחקן זר נוסף שיחזור מהשאלה לליגה הלאומית הוא איסק פפואה שהיה באדומים אשדוד. לגביו, תתקבל החלטה אם הוא נשאר רק אחרי תחילת האימונים. גם הזרים זקאריה מוגיס ואבנעזר ממאטה מועמדים כרגע להישאר בעונה הבאה.

היום צפויה פגישה נוספת במטרה לנסות לסגור עם שחקן הקו רועי לוי. בשבוע שעבר נרשמו מחלוקות בין הצדדים והיה נדמה שלוי כבר בחוץ, אבל כעת עשוי להיפתח חלון מחדש להחתמת השחקן שהיה מהטובים בקבוצה בחודשים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully