וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לורנטיס הודיע: "ספאלטי יעזוב את נאפולי בתום העונה"

נשיא אלופת איטליה סיפר לאחר ה-2:2 של התכולים עם בולוניה על עזיבת המאמן: "הוא הגיע להודיע לי שהוא עשה את הטוב ביותר עבור הקבוצה, אבל המעגל נסגר עבורו והוא יקח שנה של הפסקה"

תיקתקנו, 28.5/ספורט 1

נאפולי תסיים את העונה רק בשבוע הבא, אבל כבר הערב (ראשון) היא נפרדה מהמאמן שהביא אותה לבאר והחזיר לה את האליפות אחרי 33 שנים, לוצ'אנו ספאלטי.

אורליו דה לורנטיס, נשיא אלופת איטליה, שהיה שרוי בסכסוך מרגע חגיגות האליפות של התכולים עם המאמן היוצא, הודיע אחרי ה-2:2 של האלופה עם בולוניה: "ספאלטי הוא איש חופשי. הוא הגיע להודיע לי שהוא עשה את הטוב ביותר עבור הקבוצה, אבל שזה מעגל שנסגר עבורו. הוא אמר לי שהוא עוד ידבר איתי כי יש חוזה, אבל שהוא מעדיף לקחת שנה של הפסקה מכדורגל. האם יכולתי להתנגד לזה? הוא נתן כל כך הרבה עבור המועדון ואני מודה לו על כך".

אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי. Jacopo Raule, GettyImages
הודיע בעצמו על עזיבת ספאלטי. דה לורנטיס/GettyImages, Jacopo Raule

ספאלטי רשם 95 משחקים על הקווים בנאפולי, בראשון הבא ישלים את ההופעה ה-96 כמאמן האלופה, השיג אליפות שלישית והיסטורית עבור המועדון מדרום איטליה, הוליך את הקבוצה עד רבע גמר ליגת האלופות וצפוי לקחת שנה של הפסקה מאימון.

אנטוניו קונטה, רפא בניטס, ג'אן פיירו גאספריני ו-וינצ'נזו איטליאנו בין המועמדים להחליף את האיטלקי על הקווים באצטדיון ע"ש דייגו ארמנדו מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully