וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניתוח יחייה לו את הקריירה, או שלונזו בול לא ישוב עוד לפרקט?

בעוד שאמס צ'ראניה טען כי שיקגו אופטימית לגבי השתלת הסחוס שיעבור הרכז, עיתונאי אחר טען: הבולס לא מאמינים שהוא יחזור לשחק. הגארד בן ה-25 מושבת מאז ינואר 2022 בגלל פציעה בברך

שחקני בוסטון חוגגים את הניצחון במשחק 6 במיאמי/מתוך טוויטר

שיקגו בולס קיבלה חדשות מצערות בשבוע האחרון כשהתבשרה על כך שלונזו בול יזדקק לניתוח שלישי בברכו הפצועה, וכעת ישנן גרסאות סותרות בנוגע לעתידו של הרכז בליגה הטובה בעולם. לפי אחד הדיווחים קיימת בקבוצה שלו אופטימיות זהירה, אך מנגד יש מי שחוזה את הגרוע מכל.

כתב ה"אתלטיק" שאמס צ'ראניה דיווח שהבולס דווקא רואים את האור בקצה המנהרה: "אני שומע שיש אופטימיות בתוך הארגון שהניתוח הזה הוא בדיוק מה שיחייה את הקריירה של לונזו בול", טען, "אין עדיין תאריך לניתוח, אבל נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות בגזרה הזו. נקווה שבול יתגבר על הסיטואציה ויחזור לפרקט, לשחק ברמה הגבוהה שהציג לפני פציעתו".

לונזו בול, שיקגו בולס. Jonathan Daniel, GettyImages
לונזו בול, שיקגו בולס/GettyImages, Jonathan Daniel

הגארד בן ה-25 יעבור למעשה השתלת סחוס, במה שיהיה הניתוח הרביעי בחייו והשלישי מאז שהצטרף לשיקגו בברכו השמאלית, בה הוא סבל מקרע במניסקוס בינואר 2022. מאז הוא לא שיחק, ועוד לפני ההודעה האחרונה כבר היה חשש שהוא יחמיץ גם את כל העונה הבאה, אך כאמור - זו לא התחזית הכי שחורה.

"בינם לבין עצמם, בשיקגו בולס לא מאמינים שלונזו בול יחזור לשחק אי פעם", אמר העיתונאי דן ברנסטין, שמסקר את הקבוצה מעיר הרוחות, בפודקאסט שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בול היה הרכז ששיקגו תלתה בו תקוות שיחזיר אותה להתחרות בצמרת המזרח, לצד שני הכוכבים הנוספים שהוחתמו ב-2021: דמאר דרוזן וניקולה ווצ'ביץ'. אלא שהפציעה של הרכז המוכשר הותירה את הקבוצה ללא מוביל כדור בכיר, והכי רחוק שהבולס הצליחו להגיע העונה היה טורניר הפלייאין שבו הפסידו למיאמי במשחק על המקום השמיני.

לונזו בול זכה לערוך 35 הופעות בגופיה של שיקגו, בהן רשם ממוצעים של 13 נקודות, 5.4 ריבאונדים, 5.1 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק, כשהוא מדייק ב-42.3% לשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully