וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי הצטרפה לאנגליה בשמינית הגמר, תוניסיה עשויה גם לעלות

הדרום אמריקאיים ניצחו 0:1 בתוספת הזמן את הקבוצה מצפון אפריקה ועלו מהמקום השני. נבחרת שלושת האריות תתמודד בשלב הבא מול איטליה, הונדורס תכריע את תמונת העולות הסופית

תיקתקנו, 28.5/ספורט 1

שלב הבתים באליפות העולם עד גיל 20 המשיך הערב (ראשון) עם נעילת בית ה'. נבחרת אנגליה שהבטיחה כבר במחזור הקודם עם הניצחון 2:3 על אורוגוואי את ראשות הבית סיימה הפעם ב-0:0 עם נבחרת עיראק שהשיגה נקודה היסטורית בשלב הבתים. הנבחרת האנגלית תפגוש את איטליה בשלב שמינית הגמר, כאשר השאלה שעמדה במרכז הערב היא מי תצטרף לנבחרת שלושת אריות בשלב הבא ובאיזה סדר יסתיים הבית.

הדרום אמריקאיים התקשו מול תוניסיה שעמדה היטב במשך 90 דקות. בתוספת הזמן של המשחק, כשאורוגוואי הסתכנה והעלתה את רוב הכלים ההתקפיים, פרנקו גונזאלס ניצל נגיעת יד ברחבה התוניסאית, ניגש לנקודה הלבנה (90+3) ובשיאה של דרמה העלה את אורוגוואי לשלב שמינית הגמר, שם היא תמתין לראות את מי היא תפגוש לפי סיום העולות מהמקום השלישי.

תוניסיה שסיימה עם 3 נקודות ובמקום הרביעי של הנבחרות המדורגות במקום השלישי בבתים שלהן, צריכה לקוות לאיבוד נקודות של הונדורס במחזור הסיום מול נבחרת צרפת על מנת לעלות לשמינית הגמר.

אנדרסון דוארטה נבחרת אורוגוואי עד גיל 20. GettyImages
עלייה דרמטית לשמינית הגמר. דוארטה/GettyImages

לשמינית הגמר עולות 16 נבחרות מתוך 24 שהחלו את הטורניר; שתי הראשונות בכל אחד מ-6 הבתים ו-4 הנבחרות שסיימו עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully