וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית נשים: הפועל לב ירושלים והפועל כפר סבא ייאבקו על כרטיס העליה

הפועל לב ירושלים הכניעה בחוץ את א.ס. רמת השרון 54:71, כפר סבא גברה על כאוכב 51:65, והשתיים ייפגשו לסדרת הטוב משלושה שתחל ביום שלישי, ובסיומה תקבל המנצחת את הכרטיס לליגת העל

הפועל לב ירושלים. איציק מור יוסף,
בנות הפועל לב ירושלים/איציק מור יוסף

משתיים תצא אחת. קבוצת הנשים של הפועל לב ירושלים העפילה לגמר פלייאוף הליגה הלאומית לאחר שגברה על א.ס. רמת השרון 54:71 ו-0:2 בסדרה. היא תפגוש את הפועל כפא סבא, שבעצמה השלימה סוויפ בסדרה לאחר 51:65 בחוץ על הפועל כאוכב. סדרת גמר הפלייאוף תחל ביום שלישי הקרוב בחוות הנוער הציוני, כשהמנצחת בסדרה בת שלושה משחקים תוכתר כאלופה ותעלה לליגת העל.

הפועל לב ירושלים ניצחה במשחק הראשון 43:66 וגם הפעם הכתיבה את הקצב ונטלה את השליטה לקראת ההפסקה כשבאמצעות ריצת 2:9 ירדה להפסקה ביתרון 31:37. בפתיחת הרבע האחרון עלתה ירושלים ליתרון 13 נקודות, הגדילה את הפער ל-20 וחגגה עלייה קלילה.

קלעו לירושלים: שיר תירוש 24, גאיה סלס 15, נור כיוף 11, תמר אנגל 7, הדר מור יוסף 6, רבקה רוס 4, קרן נחמה ונטע מישר 2 כ"א.

הפועל לב ירושלים הוא מועדון שקם לפני כשנתיים - באמצע 2021, ותוך זמן קצר הגיע להישגים והפך למועדון הגדול בין קבוצות הנשים בעיר. במועדון אומרים כי "הוא קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully