וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בקריירה: מקס ורשטאפן ניצח בגרנד פרי של מונאקו

ההולנדי של קבוצת רד בול שייט מהזינוק ועד קו הסיום במקום הראשון במרוץ שהפך לגשום וסיבך בעיקר את פרארי. אלונסו סיים שני, אוקון עם פודיום היסטורי במקום השלישי

תיקתקנו, 28.5/ספורט 1

הדומיננטיות של אלוף העולם פעמיים המשיכה גם היום (ראשון) עם ניצחון בגרנד פרי היוקרתי של מונאקו. הנהג ההולנדי של קבוצת 'רד בול' שמר על המקום שלו מהזינוק ועד חציית קו הסיום עם מרוץ קליל עבורו, אך לא פשוט עבור רוב המכוניות שהתקשו בגשם שהחל בהקפה ה-53 וגרם ללאנס סטרול של 'אסטון מרטין' וקווין מאגנוסן מקבוצת 'האס' לפרוש.

למקס ורשטאפן זוהי הזכייה השנייה אי פעם במרוץ המפואר, עטור המפורסמים והיוקרה שבנסיכות הצרפתית, כאשר מיד אחריו הגיעו פרננדו אלונסו מקבוצת 'אסטון מרטין' שזינק גם שני ואסטבן אוקון מקבוצת 'אלפין' הצרפתית שהשיג פודיום ראשון אי פעם בגרנד פרי של מונאקו ושלישי בכלל בקריירה, כשהוא קטף על הדרך גם אתפרס "נהג היום" של הפורמולה 1.

אסטבן אוקון אלפין פורמולה 1. GettyImages
פודיום היסטורי. אוקון/GettyImages

על אף שהיה אמור לזנק מהשורה השנייה במקום השלישי, שארל לקלר קיבל עונש וירד למקום השישי, שם סיים את המרוץ כשלפניו צמד הנהגים של 'מרצדס' - לואיס המילטון וג'ורג' ראסל. סרחיו פרס, הנהג של 'רד בול' התקשה עוד במקצה הדירוג וסיים רק במקום ה-16, במה שסייע לחברו לקבוצה שהגדיל את הפער בפסגת דירוג הנהגים.


דירוג הנהגים (אחרי שישה מרוצים):

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 144 נקודות
2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 105
3. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 93
4. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 69
5. ג'ורג' ראסל (בריטניה, מרצדס) 50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully