וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו במוקדמות ליגת האלופות, אייאקס רק בליגה האירופית, תאי עבד חגג "דאבל"

האלופה היוצאת הפסידה 3:1 לטוונטה במחזור הסיום בהולנד וסיימה במקום השלישי, בעוד איינדהובן השיגה את הסגנות עם 1:2 דרמטי מצמד של צ'אבי סימונס על אלקמאר. וגם: שחקן הנבחרת תאי עבד חגג בארגנטינה העפלה לשמינית גמר המונדיאליטו, וזכייה באליפות הנוער עם פ.ס.וו

תקציר: אלקמאר - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

האלופה פיינורד כבר הוכתרה עוד לפני מחזור הסיום שנערך היום (ראשון), אך הקרבות על אירופה עוד נותרו עד הרגע האחרון כשפ.ס.וו איינדהובן ואייאקס התחרו על המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. בסופו של דבר, הקבוצה שנפרדה באופן מפתיע מרוד ואן ניסטלרוי סיימה במקום השני, כשאייאקס איבדה את מקומה במפעל האירופי הבכיר לראשונה מאז עונת 2017/18, שם הודחה בשלב המוקדמות.

צ'אבי סימונסף שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
ניצחון והבטחת המקום השני. סימונס/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

אלקמאר - פ.ס.וו איינדהובן 2:1

אחרי העזיבה המפתיעה של המאמן רוד ואן ניסטלרוי, פ.ס.וו ידעה שהיא זקוקה לנקודה במחזור הסיום על מנת להבטיח את המקום השני. צ'אבי סימונס (65) העלה אותה ליתרון מבטיח, עד שיספר קארלסון השווה בדקה ה-84 במה שהיה פספוס עבור המארחת שניסתה לעקוף את אייאקס בדרך למקום השלישי, כשהמקום הרביעי הבטיח לאלקמאר רק את הקונפרנס ליג. איינדהובן השיגה ניצחון בדקה האחרונה של תוספת הזמן כשסימונס פרץ נהדר ממרכז המגרש, חלף על פני הגנת היריבה וכבש את השער המנצח (90+8) שהשיג את המטרה החשובה עבור קבוצתו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אדסון אלברס, שחקן אייאקס מאוכזב. Dennis Bresser/Soccrates, GettyImages
אכזבה עצומה, אך צפויה. אלברס/GettyImages, Dennis Bresser/Soccrates

טוונטה - אייאקס 1:3

אחרי 4 שנים רצופות, אלופת אירופה 4 פעמים ואחת מהבכירות אי פעם בכדורגל האירופי, תראה את ליגת האלופות מהבית ותתמקד בליגה האירופית. האלופה היוצאת הייתה זקוקה לניצחון והפסד של פ.ס.וו, אך בדיוק ההפך קרה לקבוצה מאמסטרדם שהתחילה טוב את המשחק עם שער של דושאן טאדיץ' (31). עם פתיחת המחצית השנייה (46) מנפרד אוגלדה השווה עם נגיחה מקרוב, חוליו פלגואצואלו הפך (51) ו-ואצלב קרני (75) חתם עם ביצוע נהדר שהעלה את טוונטה למקום השישי ומוקדמות הקונפרנס ליג.

צפו בהפסד של אייאקס, שמשלים עבורה עונה עגומה

תקציר: טוונטה - אייאקס 1:3/ספורט1
אופיר מרציאנו עם שוערי פיינורד, ג'וסטין ביילו, טימון ולנרויתר. Soccrates Images, GettyImages
הפסד לאלופה במחזור הסיום. מרציאנו/GettyImages, Soccrates Images

האלופה פיינורד, ללא אופיר מרציאנו בהרכב, הפסידה במחזור הסיום 1:0 לויטסה ארנהיים.

וגם: חגיגה כפולה לתאי עבד, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20. אחרי שאתמול עלה לשמינית הגמר המונדיאליטו עם הנבחרת, היום קבוצתו פ.ס.וו. איינדהובן זכתה באליפות הולנד לנוער. אתמול, לפני שתאי עבד חגג את ההישג המרגש עם הנבחרת, הוא התבשר בארגנטינה שקבוצתו זכתה בתואר אחרי שניצחה במשחק אלוף האלופים את אייאקס 6:7 בפנדלים. הוא היה שותף מלא לזכייה באליפות אחרי שבליגת האביב כבש 8 שערים והיה סגן מלך השערים של האליפות, והוסיף עוד 8 בישולים והיו לו גם 3 שערים במסגרת הגביע. הזכייה באליפות תקנה לעבד ולקבוצת הנוער של פ.ס.וו. השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה. לשחקן יש חוזה בפ.ס.וו. גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully