וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל טיילה ויוי שבר שני שיאים, 13 נקודות למדר בניצחון פרטיזן

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 0:13

אלופת אירופה עלתה ל-0:1 ברבע הגמר עם 68:95 על גראן קנאריה, שיא מועדון בנקודות ליגה לגארד שהגיע ל-900 שלשות. הישראלי בלט ב-70:85 על צדביטה אולימפיה. וומבניאמה הוביל את לבלואה ל-0:1 בסדרה נגד וילרבאן

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

שבוע חלף מאז שסרחיו יוי העניק לריאל מדריד את גביע היורוליג עם סל ניצחון שלוש שניות לסיום הגמר מול אולימפיאקוס, וגם היום הוא ניצל את יום ראשון כדי לעשות היסטוריה אישית וקבוצתית. הגארד הפך לשיאן הנקודות של הבלאנקוס בכל הזמנים בליגה הספרדית, כשקבוצתו פתחה את פלייאוף עם 68:95 קליל על גראן קנאריה ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר.

המארחת סגרה סיפור מעשית כבר במחצית הראשונה, כשריצת 0:21 שהחלה בשלהי הרבע הראשון העניקה לה יתרון 13:41 מפלצתי. במהלך הרבע השני עשה יוי היסטוריה, עקף את חברו לקבוצה לשעבר פליפה רייס והפך לשיאן הנקודות של הבלאנקוס בליגה עם 6,019. בזכות שלשה נוספת שקלע במחצית הראשונה, יוי הפך לשחקן הראשון מריאל והרביעי בסך הכל שמגיע ל-900 שלשות בליגה.

הסל ההיסטורי של יוי

ריאל שמרה על יתרון יציב במחצית השנייה, ולאחר שאלופת היורוקאפ הקטינה ל-18 לקראת הסיום, החזירה המארחת את היתרון ל-27 בתום 40 הדקות. דז'נאן מוסא הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות, כשיוי מוסיף 16 ביום חגו. את המפסידה הובילו אלכסנדר באלצ'רובסקי ודמיאן אינגליס עם 15 כ"א.

מאוחר יותר, אוניקאחה מלאגה גנבה את הביתיות מטנריפה ועלתה ל-0:1 בסדרה עם ניצחון 59:72. קנדריק פרי בלט עם 16 נקודות עבור האורחת, בעוד ברונו פיטיפאלדו קלע 13 לקבוצה מהאיים הקנאריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הופעה טובה. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

* הכוכב האדום בלגרד כבר מחכה בגמר הליגה האדריאטית, ופרטיזן רוצה לקבוע מפגש עמה. הערב היא עשתה את הצעד הראשון בדרך לשם, כשלא השאירה שום סיכוי לצדביטה אולימפיה בדרך לניצחון 70:85 שהעלה את הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ל-0:1. ים מדר פתח בחמישייה ותרם כמות דו-ספרתית של נקודות משחק שני ברציפות, עם 13 בסך הכל. מחרתיים ייערך המשחק השני, בו פרטיזן תנסה לסגור עניין בחוץ.

* בצרפת החלה סדרת חצי גמר הפלייאוף בין לבלואה מטרופוליטנס של ויקטור וומבניאמה לאלופה המכהנת וילרבאן. הטאלנט בן ה-19 שעתיד להיבחר ראשון בדראפט ה-NBA בחודש הבא הוביל את הקבוצה מפריז לניצחון 69:75 עם שורה סטטיסטית מרשימה, כהרגלו: וומבניאמה קלע 19 נקודות, קטף 14 כדורים חוזרים, חטף שלושה כדורים וחסם שתי זריקות. אקס הפועל ירושלים רטין אובסוהאן קלע 10 נקודות עבור המפסידה. מחרתיים תארח לבלואה את המשחק השני בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully