וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו למקין ודור תורג'מן מיועדים להרכב הנבחרת הצעירה ביורו

28.5.2023 / 12:10

פחות מחודש ליורו עד גיל 21 ולגיא לוזון הרבה קשיים בהכנה: 10 שחקנים חסרים, רק יממה לפני פתיחת הטורניר הוא יקבל את כל הסגל

קיץ עמוס לנבחרות ישראל בכדורגל. הלילה (בין שבת לראשון) עלתה הנבחרת עד גיל 20 לשמינית גמר המונדיאליטו, הנבחרת הלאומית כבר מגובשת עם הסגל שלה לקראת המשחקים מול אנדורה ובלארוס אחרי שכבר יצאו זימונים לכל השחקנים, ובנוסף יש את הנבחרת הצעירה של גיא לוזון שתחל ב-22 ביוני את אליפות אירופה בגאורגיה.

הנבחרת של לוזון החלה להתאמן בשבוע שעבר לקראת הטורניר, כאשר יש לה לא מעט בעיות בהכנה. 10 שחקנים מהנבחרת הזו, לא נמצאים כרגע בסגל וגם לא יהיו בתקופה הקרובה. ארבעה נמצאים עם הנבחרת במונדיאליטו: דור תורג'מן, סתיו למקין, אור ישראלוב ורוי רביבו. כל הרביעייה הזו אמורה להיות גם באליפות אירופה לנבחרות צעירות בחודש הבא. מהנבחרת של אופיר חיים במונדיאליטו, צפויים שני שחקנים לפתוח גם בהרכב הנבחרת הצעירה: דור תורג'מן וסתיו למקין, שרושמים אליפות נהדרת בארגנטינה.

סתיו למקין, נבחרת הנוער של ישראל. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
קיץ עמוס מחכה לו. סתיו למקין/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

כמו כן, לוזון לא יכול לקבל את שחקני הנבחרת הבוגרת שצריכים לשחק מול בלארוס ואנדורה. מדובר בדניאל פרץ, דורון ליידנר, ליאל עבדה ואוסקר גלוך. אל ה-8 הללו יש להוסיף את עידן טוקלומטי ואת עדן קארצב הפצועים. טוקלומטי קרוב לוודאי יהיה כשיר, אבל קארצב עדיין נמצא בתהליך שיקום, וכשירותם של השניים לא ברורה.

כרגע, מי שמתאמן במקום ה-10 הללו הם 10 שחקנים צעירים שייתכן שבעתיד יהיו שחקני הנבחרת, אבל כרגע לא מתוכננים להיות חלק מהסגל לאליפות אירופה. הם מתאמנים עם יתר השחקנים כמו ארד בר, יואב הופמייסטר, זיו מורגן ובהמשך גם עומרי גנדלמן שהם שחקני הסגל לאליפות אירופה.

מדובר בהכנה בהחלט בעייתית מבחינת הנבחרת הצעירה, שעוד פחות מחודש תשחק באליפות אירופה ותתמודד עם נבחרות חזקות, אחרי שהוגרלה עם אנגליה, גרמניה וצ'כיה. כפי שהדברים נראים כרגע, רק 24 שעות לפני תחילת הטורניר יוכל לוזון לקבל לראשונה את כל הסגל מהנבחרות הפזורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully