וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלושה שבועות למשחקי הנבחרת: דורון ליידנר נפצע והוחלף

המגן השמאלי של חזן פתח במשחקה של אוסטריה וינה, אך נאלץ לפנות את מקומו כבר אחרי 29 דקות. לביא חזר לנצח, דסה נכנס כמחליף במצב של שוויון - והפסיד בדרבי

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

בעוד כשלושה שבועות תחזור נבחרת ישראל למשחקי מוקדמות יורו 2024 כשתפגוש את בלארוס ואנדורה, אך היא עלולה להגיע לשם בלי אחד הבאנקרים שלה בהרכב. המגן השמאלי הפותח של אלון חזן, דורון ליידנר, נפצע היום (ראשון) במשחקה של אוסטריה וינה והוחלף כבר אחרי 29 דקות. ליידנר בן ה-21 פתח בהרכב של האורחת במשחק החוץ מול לאסק לינץ, אך כאמור נאלץ לפנות את מקומו אחרי פחות מחצי שעה במחזור הלפני אחרון של העונה. מתן בלטקסה לא נכלל בסגל אוסטריה וינה.

* אוסקר גלוך שנעדר מהניצחון על שטורם גראץ בשבוע שעבר, עלה מהספסל של רד בול זלצבורג בדקה ה-87 וקבוצתו גברה 2:3 על קלגנפורט.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
סוף סוף ניצחון. לביא/GettyImages, Masashi Hara

* אחרי חמישה הפסדים רצופים, אחרי שצברה נקודה בודדת מ-21 האחרונות, גמבה אוסקה של נטע לביא אולי יוצאת מהמשבר. נועלת הטבלה ביפן גברה היום (ראשון) 1:3 בחוץ על אלבירקס ניגאטה, כשהקשר הישראלי פותח בהרכב ומשחק 86 דקות. גמבה אוסקה עדיין מדורגת במקום האחרון בטבלה אחרי 15 מחזורים, אבל הניצחון שלה קירב אותה למקום ששווה הישארות. לביא פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-86 על ידי גנטה מיורה. הניצחון היום היה בסך הכול השני העונה של גמבה.

* ג'אבר עטאא (72 דק') וקני סייף (90 דק') פתחו בהרכב נפטצ'י באקו בניצחון 0:1 בדרבי על סבאח באקו במחזור סיום העונה בליגה האזרית. הקבוצה של השניים סיימה במקום השלישי המוביל למוקדמות הקונפרנס ליג.

* מגן דינמו מוסקבה אלי דסה נכנס כמחליף בדקה ה-70 בדרבי מול לוקומוטיב כשלוח התוצאות הראה 2:2, וראה את היריבה העירונית כובשת פעמיים בדרך לניצחון 2:4.

* עידו שחר עלה בדקה ה-40 בהפסד של אפולון לימסול 2:1 לפאפוס במחזור הסיום של הליגה הקפריסאית, במה שהוריד את קבוצתו של שחר למקום החמישי בטבלה עם תום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully