וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים חגג: "ניצחון הרואי, אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 5:49

מאמן נבחרת ישראל על ההעפלה לשמינית גמר המונדיאליטו מול אוזבקיסטן: "השמיים הם הגבול". זוארץ: "רגעים היסטוריים של לב גדול, כישרון ואמונה שהכל אפשרי". גינזבורג: "המשימה מבחינתנו היא להגיע למונדיאל 2030"

נס בארגנטינה: מהפך דרמטי העלה הלילה (בין שבת לראשון) את נבחרת ישראל לשמינית גמר המונדיאליטו, אחרי ניצחון 1:2 על נבחרת יפן. ישראל ניצחה על אף שבחצי השעה האחרונה שיחקה בעשרה שחקנים, אחרי שהייתה בפיגור, אבל בכל זאת הראתה הרבה אופי, חוסן וכישרון. היפנים עלו ליתרון ממש לפני הירידה להפסקה, ישראל איבדה את רן בנימין שהורחק עם שני צהובים 7 דקות מהרגע שנכנס (68), אבל נאווי השווה בנגיחה (77) וסניור (92) הפך בסיומה של התקפה נפלאה, אחרי בישול עם העקב של תורג'מן. בשמניית הגמר ישראל תשחק מול אוזבקיסטן.

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
נבחרת הנוער של ישראל חוגגת/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

צפו בתקציר המשחק באדיבות כאן11

הנבחרת של אופיר חיים ממשיכה לספק רגעי גאווה, והמאמן נראה נרגש בסיום. "כל מדינת ישראל, אנחנו אוהבים אתכם, עשינו את זה בשבילכם, אני מקדיש את זה לכם", אמר, "זה ניצחון הרואי, המשחק הכי גדול בתולדות הכדורגל הישראלי. ניצחנו עם עשרה שחקנים נבחרת אדירה. עם הרבה אופי, כושר גופני, הם שרפו את הדשא. עכשיו השמיים הם הגבול עבורנו, אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת. זו היסטוריה אדירה".

דור תורגמן: "מה ניצח? לב ונשמה של כל שחקן ושחקן פה. האמנו מהתחלה, גם אחרי האדום. בהפסקה אמרנו שמבאס לקבל את הגול בדקה הזאתי, אבל האמנו גם אחריו ואני שמח שזה הלך. תודה רבה שנשארתם ערים בשבילנו, שמח שהחזרנו לכם, עכשיו צריך להמשיך קדימה".

צפו בחגיגות של שחקני הנבחרת

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת עם המאמן אופיר חיים. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
נבחרת הנוער של ישראל חוגגת עם המאמן אופיר חיים/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

בוני גינזבורג, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בהתאחדות, אמר בסיום: "עדיין מנסים לעכל את מה שהיה פה. אני כל כך מתרגש, במחצית הראשונה לא היינו מספיק במשחק. אחרי ההרחקה, לא חושב שהיה בן אדם אחד שהאמין שאפשר לחזור. אני שמח בעיקר בשביל השחקנים, שקיבלו הזדמנות לשחק על במה כל כך מיוחדת, יש פה חבורה שעשתה הישג היסטורי. לא הייתה יכולה להיות הגרלה קשה יותר מזו.

"יש לנו תקווה לקראת העתיד וזו הסיבה שהגעתי. אנחנו מאמין בכדורגלן הישראלי, שצריך להשקיע יותר בבסיס הפירמידה, לא לחשוש מהמילה תהליך. סבלנות. המשימה מבחינתנו היא להגיע למונדיאל 2030 ושנהפוך לדיירים קבועים בטורנירים בינלאומיים. בשביל זה צריך 15-20 שחקנים בליגות המובילות באירופה. היום יש לנו אחד. הילדים האלה שמשחקים פה שיחקו קרוב ל-40 משחקים בינלאומיים, זה מדהים וזה נותן להם את ההבנה מה נדרש מהם כשיגיעו לנבחרת הבוגרת. בניון וחזן יקבלו אותם כששום דבר לא יפתיע אותם".

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
נבחרת הנוער של ישראל חוגגת/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "לפעמים נגמרות המלים אל מול רגעים היסטוריים של לב גדול, כישרון ואמונה שהכל אפשרי עד לרגע האחרון. גאווה עצומה לצוות המקצועי והלוגיסטי, לשחקנים, לכדורגל כחול-לבן ולמדינת ישראל. סגנית אלופת אירופה, נבחרת ישראל שלנו, רשמה הישג אדיר נוסף. בוני, אופיר וחבורת הפלא שלנו רשמו פרק מפואר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי ויהיו חלק מרכזי בעתיד שלו. אושר גדול ושמחה עוד יותר גדולה הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully