וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-850 ספורטאים נרשמו לאליפות העולם לנוער בשחייה שתתקיים בישראל

קרוב ל-100 מדינות נרשמו בהרשמה המוקדמת, ביניהן מרוקו, ארה"ב ואוסטרליה. שני בכירים מאיגוד השחייה העולמי מבקרים בישראל. קרייג האנטר: "זהו אירוע חשוב מאוד בלוח השנה שלנו"

מימין לשמאל - קרייג האנטר, מיקי חליקה, נאמי צ'ו ונעם צבי. לידור גולדברג, איגוד השחייה,
מימין לשמאל - קרייג האנטר, מיקי חליקה, נאמי צ'ו ונעם צבי/לידור גולדברג, איגוד השחייה

קרוב ל-100 מדינות ו-850 ספורטאים נרשמו בהרשמה המוקדמת לאליפות העולם לנוער בשחייה שתתקיים בין ה-4 ל-9 בספטמבר 2023 בבריכה הלאומית במכון וינגייט. ההרשמה המוקדמת הסתיימה בימים אלה, אולם זוהי לא הרשימה הסופית והיא עוד יכולה להשתנות. מדובר בגידול משמעותי בכמות הספורטאים והמדינות מאליפות העולם לנוער האחרונה שהתקיימה אשתקד בלימה, פרו. בין המדינות נרשמו המעצמות הגדולות של השחייה העולמית: ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, יפן וסין וגם צפויה הופעה ראשונה אי פעם של נבחרת מרוקו בישראל.

ביומיים האחרונים מתקיים בישראל ביקור של שני בכירים מאיגוד השחייה העולמי, שהגיעו לסדרת פגישות עם איגוד השחייה הישראלי ולסיור במתקן. מדובר בקרייג האנטר יו"ר ועדת השחייה העולמית, ונאמי צ'ו מנהל ענף השחייה באיגוד העולמי, שמורכב כאמור מחמישה ענפים אולימפיים (שחייה, שחייה אומנותית, מים פתוחים, כדורמים וקפיצות למים).

השניים ביקרו במכון וינגייט וקיבלו הסבר מפורט לגבי העמדת הבריכה האולימפית. הם קיימו פגישה עם מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה, העיר שמארחת את האליפות, שמאוד שמחה לשמוע על כמות הספורטאים שמגיעים ושימלאו את בתי המלון בעיר.

השניים חזרו והדגישו שמדובר באירוע השני בחשיבותו של האיגוד העולמי, אחרי אליפות העולם לבוגרים ביפן, שתתקיים ביולי הקרוב. בזכות אירוח האליפות, אושרה ישראל כמארחת של השתלמות שופטים בינלאומית המתקיימת בימים אלה בארץ ומועברת על ידי האנטר, שאגב, זכר את יו"ר איגוד השחייה, מיקי חליקה, כשחיין באולימפיאדת סידני 2000, כאשר בתקופה זו היה ראש משלחת השחייה הבריטית.

האנטר אמר בפגישה עם נציגי האיגוד ומארגני האליפות: "אני שמח מאוד להיות כאן שוב, זו הפעם השלישית שלי בישראל אחרי שני אירועים מוצלחים שהיו כאן - אליפות אירופה בבריכות קצרות לבוגרים ואליפות אירופה לנוער. אני מודה לכם על כך שאתם מארחים את האליפות, זהו אירוע חשוב מאוד בלוח השנה של איגוד השחייה העולמי ואני מאמין שתגיע כמות גדולה של ספורטאים. אנו שמחים לעבוד יחד עם איגוד השחייה הישראלי במטרה לקיים אליפות מוצלחת".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully