וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן סמואל סגנית אלופת אירופה בחתירה

זוכת מדלית הכסף בטוקיו סיימה את אליפות אירופה בחתירה המתקיימת בסלובניה במקום השני אחרי הנורבגית בריג'יט סקרסטין. יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבוים: "מודל לחיקוי והשראה"

מורן סמואל. דטלב סייב,
מורן סמואל/דטלב סייב

מורן סמואל, זוכת מדלית הכסף בטוקיו, סיימה את אליפות אירופה בחתירה המתקיימת בסלובניה במקום השני. סמואל סיימה את מקצה 2000 המטרים בזמן של 10:07.97 דקות. יריבתה המיתולוגית וחברתה הטובה של סמואל, הנורבגית בריגי'ט סקרסטין הגיעה למקום הראשון, בזמן של .10:05.80 דקות. למקום שלישי הגיעה נטלי בונואה הצרפתיה.

בקטגוריחת הגברים בסירת יחיד, הגיע שמוליק דניאל למקום הרביעי בזמן של 9:40.96 דקות. החותרים בסירה הזוגית, אחיה קליין ושי לי מזרחי הגיעו למקום הרביעי לאחר שסיימו את מקצה הגמר בזמן של 7:48.70 דקות.

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי אמר: "גאים בזכייתה של מורן סמואל במדליית הכסף, וכל הכבוד לשמוליק, שי לי ואחיה אשר ממשיכים להוביל את ענף החתירה ולייצג את הספורט הפראלימפי הישראלי בכבוד ובגאון ברחבי העולם. תודה לספורטאים, למאמנים ולצוות המקצועי."

החותרים הם חברי בית הלוחם ת"א, המתאמנים במרכז דניאל לחתירה בתל אביב עם המאמנים דימה מרגולין וסרגי בוקריב.

יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבוים אמר לאחר זכייתן של סמואל ושל יוליה צ'רנוי שזכתה במקום הראשון אליפות ישראל ברובה חופשי: "יוליה ומורן ממשיכות לרגש ולנצח והכף עוד נויה, לקראת אולימפיאדת פריז. מדובר בספורטאיות למופת שמהוות מודל לחיקוי והשראה לספורטאים רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully