וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר נפרד ממכבי חיפה: "דברים היו צריכים להיראות אחרת"

לפני שהוא "מתחיל דרך חדשה", החלוץ העלה פוסט והודה ב"תחושת פספוס": "לפעמים קשה לקבל את זה או להבין את ההחלטות"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

בן שהר מסיים את חוזהו במכבי חיפה אחרי שנתיים, כאשר בעונה החולפת הוא הספיק לעלות על הדשא רק לשבע דקות בליגת העל, מול מכבי נתניה במחזור הסיום, בגלל פציעה בכף הרגל שהשביתה אותו לשנה שלמה. החלוץ נפרד הערב (שבת) בפוסט באינסטגרם.

"פעם הראשונה בקריירה אני מנסה לסכם תקופה אבל לא יודע כל כך מאיפה להתחיל ומה להגיד", כתב שהר. "לפני הכל, אני רוצה להגיד לכם, האוהדים, תודה ענקית. תודה שחיבקתם ועטפתם אותי לאורך התקופה גם אם פחות ראיתם אותי על המגרש. מההודעות שקיבלתי מכם הבנתי שאתם מרגישים ממש כמוני, שהתקופה הזאת הייתה בעיקר תחושה של פספוס ודברים היו צריכים להיראות אחרת. אבל כמו כל שחקן מקצועי, אני יודע שככה זה בספורט, גם אם קשה לקבל את זה או להבין את ההחלטות".

"התקופה הזו הייתה מורכבת מרגעים טובים ומרגעים מאתגרים. התחלתי אותה יפה מאוד על המגרש עם גול ותואר אלוף האלופים. השנה חוויתי גם פציעה לא פשוטה בתחילת העונה, ולמרות האכזבה אני מרגיש שניצחתי", המשיך החלוץ בן ה-33. "קמתי כל יום מחדש בידיעה שלא משנה מה יקרה, אני בא ועובד הכי קשה שאפשר. החלטתי שאני מגיע שמח ומביא את הניסיון שלי לחדר ההלבשה ועוזר לחברים שלי לקטוף עוד תואר אליפות. מגיע להם את כל הקרדיט אחרי עונה גדולה כזאת".

שהר סיכם: "היום אני מתחיל דרך חדשה. ברוך השם, הפציעה מאחוריי. הרעב והרצון להראות את עצמי בקרוב על המגרש גדול מתמיד. אני מודה לבורא עולם שנתן לי ללמוד גם מהזמן הזה והפנים כבר נשואות לאתגר הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully