וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' בחיוך: "האמת, נדאל ממש לא חסר לי פה בהגרלה"

הסרבי הודה בבדיחות שהיעדרו של האלוף הספרדי יקל עליו, אבל הוסיף: "התרגשתי כשהוא דיבר על הפרישה, זה גרם לי לחשוב על עצמי"

תקציר: דניל מדבדב ניצח את הולגר רונה וזכה ברומא/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' הודה בחיוך שהוא ברגשות מעורבים בנוגע להיעדרות של רפאל נדאל מטורניר הרולאן גארוס, שנפתח היום (ראשון). "האמת, רפא לא ממש חסר לי פה בהגרלה", אמר הסרבי בן ה-36, בבדיחות קלה, שכשהוא יודע הסיכוי שלו לזכות בטורניר גדל בהרבה בגלל היעדרותו של האלוף 14 פעמים.

כידוע, בנוסף לכל, דג'וקוביץ' ונדאל גם מתחרים על תואר שיאן הזכיות בטורניר גראנד סלאם, ולשניהם 22 גביעים. לסרבי יש הזדמנות טובה לעקוף את רפא ולהתייצב לבדו בפסגה, אבל הוא מודה שיש בו גם מעט עצב על היעדרותו של הספרדי, יריבו הוותיק, שכבר הודה ש-2024 תהיה השנה האחרונה שלו על המגרשים, על רקע הפציעות שלו.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
הערכה הדדית. נדאל ודג'וקוביץ'/רויטרס

"אחרי שהוא הכריז שהוא עומד לעבור את העונה האחרונה שלו בקריירה, הרגשתי שחלק ממני עוזב גם איתו", אמר דג'וקוביץ'. "אני מרגיש שהוא היה אחד האנשים המשפיעים ביותר בקריירה שלי.

"בהחלט גורם מוטיבציוני נהדר בשבילי להמשיך לשחק ולהמשיך להתחרות ולהמשיך לדחוף אחד את השני, מי ישיג יותר, מי יצליח יותר.

"זה גרם לי לתהות לגבי הקריירה שלי וכמה זמן אני הולך לשחק. הייתי די נרגש אחרי מה שהוא אמר".

דג'וקוביץ' מגיע כמובן כפייבוריט, אבל גם הוא יודע שהוא שיחק בסך הכל רק 12 משחקים בארבעה טורנירים מאז הזכייה באליפות אוסטרליה הפתוחה בסוף ינואר. הוא לא עבר את רבע הגמר בשלושת טורנירי החימר שלו.

עם זאת, הוא יודע ש"גראנד סלאם הוא ספורט שונה במובן מסוים. אני יודע איך לחיות בשבועיים האלה. הטוב מ-5, לשחק כל יומיים. אני חושב שזה דווקא משרת אותי, פורמט כזה, כי זה מאפשר לי קצת זמן להתאושש בין המשחקים ולאט לאט לבנות את הכושר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully