וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל בפעם ה-38 בתולדותיה

ניצחון 0:3 על סנטה קלרה במחזור הסיום הספיק כדי להקדים בשתי נקודות את פורטו. הקבוצה מליסבון הוליכה את הטבלה מהמחזור הרביעי

משחק האליפות של בנפיקה: ניצחון 0:3 על סנטה קלרה/ספורט1

בנפיקה זכתה הערב (שבת) באליפות פורטוגל בפעם ה-38 בתולדותיה והראשונה מאז 2019. האימפריה מליסבון - שיאנית הזכיות באליפות פורטוגל - ניצחה 0:3 את סנטה קלרה במחזור הסיום והשלימה את העבודה אחרי שהוליכה את הטבלה מאז המחזור הרביעי.

גונסאלו ראמוס (7), רפא (28) ואלכס גרימאלדו (60, פנדל) כבשו את השערים והקפיצו את האוהדים ביציעי סטדיו דה לוז. עבור ראמוס ייתכן שזה היה השער האחרון שלו במדי הקבוצה לפני מעבר לקבוצה בפרמיירליג. גרימאלדו כבר חתם בבאייר לברקוזן והוא יצטרף אליה בהעברה חופשית בעוד כחודש. היום הוא נפרד אחרי שבע שנים וחצי עם שער, דמעות ונשיקות לסמל.

בנפיקה סיימה את העונה עם 87 נקודות אחרי 28 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. היא הקדימה בשתי נקודות את פורטו, שניצחה 8 משחקים רצופים והצליחה להתקרב לקראת הישורת האחרונה - אבל איבדה את תואר האליפות בו זכתה בעונה שעברה.

בנפיקה ופורטו העפילו אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות וספורטינג בראגה תשחק במוקדמות אחרי שסיימה שלישית. ספורטינג ליסבון אכזבה עם מקום רביעי ותסתפק בהשתתפות במוקדמות הליגה האירופית.

אלכס גרימאלדו נפרד מבנפיקה. רויטרס
נפרד בדמעות אחרי שבע שנים וחצי, עם שער במשחק האליפות. גרימאלדו/רויטרס

ויטוריה גימראייש וארוקה ישחקו במוקדמות הקונפרנס ליג. סנטה קלרה ופאסוס דה פריירה ירדו ליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • בנפיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully