וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 דקות לעבדה ב-0:5 של סלטיק במחזור הסיום בסקוטלנד, פלקושצ'נקו ירד

האלופה הביסה את אברדין, הישראלי פתח והוחלף במחצית. 79 דקות לארד בהפסד קייראט, בריבו בפלייאוף ההעפלה למוקדמות הקונפרנס ליג

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

* ליאל עבדה שיחק 45 דקות במשחק בו סלטיק הביסה את אברדין 0:5. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף במחצית של מחזור הסיום בסקוטלנד. לסלטיק נותר עוד משחק אחד העונה: גמר הגביע בשבוע הבא נגד אינברנס.

* תאי בריבו לא היה כשיר לגמרי ולכן נכנס כמחליף במשחק בו וולפסברגר ניצחה את טירול 0:2. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-65 כשהתוצאה כבר הייתה 0:2. בזכות הניצחון, וולפסברגר הבטיחה את מקומה במשחקי הפלייאוף על העפלה למוקדמות הקונפרנס ליג.

* עופרי ארד שיחק 79 דקות בהפסד של קייראט אלמטי 3:1 למקטראל בליגה הקזחית. קייראט עם שני הפסדים רצופים והיא במקום החמישי בלבד.

שחקן סלטיק ליאל עבדה, מול שחקן אברדין, ג'ק מקנזי. רויטרס
לעבדה וסלטיק נשאר משחק אחד העונה: גמר הגביע/רויטרס

* ביברס נאתכו פתח בהרכב של פרטיזן בלגרד ושיחק 72 דקות בניצחון 1:2 על ווז'דובאץ במחזור הסיום בסרביה. פרטיזן סיימה את העונה במקום הרביעי ותשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

* הונבד של מקסים פלקושצ'נקו הפסידה 2:1 לפושקאש אקדמי במחזור ה-33 והאחרון בליגה ההונגרית וירדה ליגה. הקשר הישראלי לא שותף במשחק.

* סטנדרד ליאז' ואושר דוידה יארחו את סרקל ברוז' (21:45) בפלייאוף הבלגי על העפלה למוקדמות הקונפרנס ליג.

* ג'ואל אבו חנא לא נכלל בסגל של לכיה גדנאסק במשחק נגד פיסאט גליביצה במחזור הסיום בליגה הפולנית. לכיה כבר ירדה לליגת המשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully