וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו חשב אחרת? הולאנד נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג

הכוכב שהוביל את מנצ'סטר סיטי לאליפות ושבר את שיא הכיבושים לעונה אחת זכה בתואר האישי אחרי עונת בכורה היסטורית. הנורבגי הוסיף גם את פרס השחקן הצעיר של השנה

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורט1

ארלינג הולאנד נבחר היום (שבת) לשחקן העונה בפרמיירליג, ובכך קיבל את החותמת הרשמית לעונת הבכורה ההיסטורית שלו באנגליה. החלוץ שהגיע בקיץ מדורטמונד למנצ'סטר סיטי סייע לקבוצתו לזכות באליפות רביעית בחמש השנים האחרונות, תוך כדי שהוא שובר את שיא כל הזמנים לכיבושים בעונת פרמיירליג אחת עם 36 שערים. לענק הנורבגי נותר עוד משחק אחד כדי לשפר את המאזן, כאשר ב-35 הופעות עד כה הוא גם בישל שמונה שערים.

שיא השערים הקודם בפרמיירליג היה שייך לאנדי קול ואלן שירר, אך הם בניגוד אליו עשו זאת בעונות של 42 מחזורים. בעונה של 38 מחזורים השיא היה שייך למוחמד סלאח, שהבקיע 32 שערים בעונת 2017/18.

הולאנד היה אחד משישה מועמדים לזכייה בתואר, יחד עם חברו לקבוצה קווין דה בראונה, חברו לנבחרת נורבגיה מרטין אודגור מארסנל, הארי קיין (טוטנהאם), מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד), בוקאיו סאקה (ארסנל) וקירן טריפייר (ניוקאסל. הנורבגי אגב נכלל גם ברשימת המועמדים לתואר השחקן הצעיר של העונה, כאשר גם אודגור וסאקה מועמדים בשתי הקטגוריות.

גם בקטגוריית פרס השחקן הצעיר של השנה בפרמיירליג, המוענק לשחקן מתחת לגיל 23, הנורבגי זכה כשגבר על סוון בוטמן (ניוקאסל), בואקיו סאקה (ארסנל), מויסס קאיסדו (ברייטון), אלכסנדר איסק (ניוקאסל), אלכסיס מקאליסטר (ברייטון), גבריאל מרטינלי (ארסנל) ומרטין אודגור (ארסנל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully