וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי בעקבות קיין, הזאר עשוי לעזוב בתמורה, ויש מחליף לאסנסיו

האנגלי מועדף על מאמן ריאל מדריד אם זו תחליט להחתים חלוץ בכיר, הבלגי מועמד להיכלל בעסקה. בראהים דיאס צפוי לשוב מהשאלה

תקציר: ריאל מדריד זוכה בגביע המלך הספרדי אחרי ניצחון 1:2 על אוסאסונה בגמר/ספורט1

אמנם נותרו עוד שני מחזורים בליגה הספרדית, אך ריאל מדריד סיימה באופן מעשי את עונת 2022/23. הבלאנקוס חתמו את העונה עם זכיות בגביע הספרדי, הסופרקאפ האירופי וגביע העולם למועדונים, אך בליגה ראו את ברצלונה בורחת להם בדרך לתואר ומליגת האלופות הודחו עם תבוסה למנצ'סטר סיטי בחצי הגמר. לאור זאת, בבירת ספרד מתככנים כבר את העונה הבאה ומבינים שיצטרכו לבצע כמה שינויים בסגל כדי לחזור ולהתחרות על שני התארים המשמעותיים.

בספרד מבינים שאחרי עוד עונה בה כל כובד המשקל בחוד נפל על קארים בנזמה המתבגר, הקיץ ריאל תהיה חייבת להחתים חלוץ נוסף. במדריד מתלבטים האם להביא חלוץ במחיר מוזל שישמש כמחליף, או שמא להביא לעמדה כוכב נוסף שישתף פעולה עם בנזמה ובבוא העת גם יירש את מקומו. אם אלופת אירופה היוצאת תבחר באופציה השנייה, השם המועדף על המאמן קרלו אנצ'לוטי הוא הארי קיין, כך לפי ה"אס".

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
בקרוב לצד בנזמה? קיין/רויטרס

חלוץ טוטנהאם רשם עונה אישית נהדרת עם 28 שערי ליגה, אך מבחינה קבוצתית הייתה זו שנה קטסטרופלית עבור הספרס, שבמחזור הסיום בפרמיירליג יוכלו להשיג רק את הכרטיס לקונפרנס ליג. לאור העובדה שהאנגלי מסיים חוזה בקיץ הבא, אם הוא לא ירצה להתחייב לטווח הארוך הקיץ הקרוב הוא ההזדמנות האחרונה של הלונדונים להרוויח סכום משמעותי ממכירתו.

אנצ'לוטי רואה בקיין כשותף אידאלי לבנזמה, וככזה שגם יכול לדחוף אותו לקצה על אף גילו המתקדם. עם זאת, קיים שיקול אסטרטגי אם להתחים חלוץ בכיר משום שהבלאנקוס מכוונים להנחתת קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד בשנת 2024.

במקרה שעסקה כזו אכן תצא לפועל, מי שמועמד לעשות את הדרך ההפוכה כדי להפחית עלויות הוא אדן הזאר. הבלגי נמצא בכושר ירוד והבלאנקוס ישמחו להיפטר ממנו שנה לפני תום חוזהו, אך באופן מפתיע הספרס בכל זאת רוצים אותו מתוך תקווה שבפרמיירליג יוכל לשחזר את ימיו בצ'לסי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בראהים דיאס מילאן. רויטרס
בריאל מרגישים שהוא מוכן. דיאס/רויטרס

בינתיים, במדריד גם מתחילים לחפש מחליף למרקו אסנסיו שאתמול (שישי) הודיע לריאל כי הוא מסרב להצעה להאריך חוזה מעבר לקיץ הנוכחי. ב"אס" דווח כי המועמד המוביל להחליף את שחקן הכנף הוא ספרדי אחר, בראהים דיאס בן ה-23, שישוב מהשאלה ממילאן על אף שהרוסונרי היו שמחים לרכוש אותו. בריאל מאמינים שדיאס מוכן לאתגר אחרי שלוש שנות התחשלות במילאנו, ורואים בו "החתמה" חדשה לכל דבר ללא דמי העברה.

שחקן התקפה נוסף שהיה שייך לריאל, אך כעת החזרתו לא נמצאת על הפרק, הוא טאקה קובו. היפני הנהדר שייך כעת לסוסיאדד שהציבה עליו תג מחיר של 60 מיליון יורו, כאשר לבלאנקוס יש זכות להשוות כל הצעה עליו ולהחזירו. עם זאת, ריאל לא מתכוונת להשקיע בו סכום שכזה, ועל כן צפויה לוותר באופן סופי על כל קשר חוזי אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully