וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאחד עם ליאונל מסי? דיווח: ברצלונה פנתה לאנחל די מריה

הקשר הארגטינאי לא ימשיך עונה נוספת ביובנטוס ולפי הדיווח ב"רלבו" הוא מבוקש גם הקיץ אצל הקטלונים, שישמחו לצרף את שני אלופי העולם

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

אנחל די מריה לא צפוי להמשיך ביובנטוס בעקבות הורדת הנקודות שהוציאה את הגברת הזקנה מתמונת ליגת האלופות בעונה הבאה, אבל על פי הדיווחים, הארגנטינאי לא מתכוון לעבור לערב הסעודית או לאחת מליגות המפרץ שבהן הוא מבוקש, אלא להישאר באירופה - ובהחלט ייתכן שהיעד הבא יהיה ברצלונה.

לפי הדיווח בספרד, עזיבת די מריה את יובנטוס הינה סופית, על אף שעד לפני מספר שבועות עוד נראה היה שהוא יחתום על הארכת חוזה, ומי שמקווה לנצל זאת היא ברצלונה שכידוע בשל מצבה הכלכלי מנסה בשנים האחרונות לשים את ידה על שחקנים חופשיים.

גמר מונדיאל 2022: אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה לצד ליאונל מסי. רויטרס
יתאחדו בברצלונה? מסי ודי מריה/רויטרס

ברצלונה לא מעוניינת בדי מריה רק בשל היותו שחקן איכותי שנמצא על המדף ללא תמורה מעבר לתשלום שכרו, אלא גם כי מדובר בשחקן איכותי שמשתף פעולה עם ליאונל מסי כדרך קבע בנבחרת ארגנטינה. למעשה, הבאת די מריה אולי תסייע למסי להחליט לחזור לברצלונה ובכך יהיו לקבוצה שני אלופי עולם בסגל. גם בשנה שעברה נטען שברצלונה מעוניינת בדי מריה, אבל הוא בסופו של דבר בחר לעבור לטורינו בחוזה קצר שכעת מסתיים ולא יוארך.

בנוסף לברצלונה, גם בנפיקה מנסה לצרף את די מריה - כידוע השחקן שמכונה "האטריה" שיחק במדיה במשך שלוש שנים בין 2007 ל-2010, זו הייתה התחנה הראשונה שלו באירופה - וגם גלאטסראיי הטורקית מקווה לשים עליו את ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully