וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט אמר לי, 'עכשיו אני כבר מוכן להחתים את הבן שלי'"

בדרך למכבי תל אביב? המנהל הספורטיבי של אלבה ברלין מסכם את הקדנציה של תמיר בלאט: "הפך לשחקן יורוליג לגיטימי, גאה בשיפור שלו"

העונה של תמיר בלאט אמנם הסתיימה בצורה מאכזבת עם הדחה מפתיעה של אלבה ברלין ברבע גמר הפלייאוף, אבל אחרי שנתיים בקבוצה, הקבוצה הגרמנית מסכמת קדנציה חיובית של הרכז.

"תמיר הוא דוגמא לשחקן שלקחנו ועזרנו לו להשתפר בצורה משמעותית. אני שמח מאוד עבורו", אומר הימאר אוחדה, המנהל הספורטיבי של אלבה. "אני זוכר שדיוויד בלאט הגיע לאחד המשחקים שלנו לקראת סוף העונה, וניגשתי אליו ושאלתי, 'היית מחתים את הבן שלך בקבוצה שלך?' הוא ענה לי בחיוך, 'עם איך שהוא השתפר בתקופה האחרונה, עכשיו כן. לפני כן לא בטוח'".

תמיר בלאט, אלבה ברלין, מול ז'אן מארק שישקו, באיירן מינכן. Boris Streubel, GettyImages
במגמת התקדמות? בלאט/GettyImages, Boris Streubel

בלאט סיים עונה מעט הפכפכה, שהייתה מאופיינת בחוסר יציבות. לצד משחקים מצוינים ביורוליג בתחילת העונה, הוא חווה ירידה משמעותית בתפוקה בחלק האחרון שלה. בלאט רשם ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק ביורוליג, ובליגה הגרמנית תרומתו הסתכמה ב-6.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים לערב.

"תמיד ידעתי שתמיר יכול להפוך לשחקן טוב, אבל ההשתלבות שלו ביורוליג לא הייתה קלה. קשה מאוד לשחק בממדים שלו להשתלב ברמה הזאת, ובעונה שעברה, בחודשים הראשונים של העונה הוא התקשה להסתדר מבחינה פיזית. הוא עבד קשה מאוד כדי להשתפר בצד הזה של המגרש", אומר אוחדה. "הוא הפך לשומר סביר, וכשלוקחים בחשבון את האיכויות ההתקפיות שלו, זה מספיק טוב. כשמדברים על שחקני התקפה מצוינים כמו חואן קרלוס נבארו או מרקוס הווארד, לדוגמא, אתה לא מצפה מהם להיות מושלמים בהגנה, אבל כן להסתדר בצורה סבירה. גם בשביל תמיר זה מספיק טוב".

בלאט נמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב, ועשוי לחתום בקרוב. הוא יעבה את מצבת הגארדים של הצהובים שנכון לעכשיו כוללת את לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומאו.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully