וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת על סף הדחה מהמונדיאליטו, אנגליה בשמינית הגמר

הנבחרת שהודחה מהיורו בחצי הגמר על ידי ישראל בשנה שעברה, הפסידה 2:1 לגמביה, סגנית אלופת אפריקה. האריות הצעירים ניצחו 2:3 את אורוגוואי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.5/ספורט1

משחקי המחזור השני במונדיאליטו נמשכים הלילה (חמישי) ושתי הנבחרות שהבטיחו את מקומן בשמינית הגמר הן אנגליה וסגנית אלופת אפריקה גמביה, שהדהימה את צרפת והותירה אותה עם אפס נקודות.

מאמין סניאנג, נבחרת הנוער של גמביה. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
הדהים את הצרפתים. סניאנג/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

גמביה - צרפת 1:2

זו אולי נראית כמו הפתעת ענק, אבל גמביה היא סגנית אלופת אפריקה שבצדק הבטיחה את הכרטיס לשמינית הגמר. במשחק הראשון היא עוד גברה על הונדורס, אבל כעת ניצחה את צרפת - הנבחרת שכזכור הגיעה ביורו בשנה שעברה לחצי הגמר והודחה על ידי ישראל וכעת נמצאת על סף הדחה. הגמבים עלו ליתרון מהיר משער עצמי של זוקרו (13) ופספסו הזדמנות ענקית להכפיל את יתרונם, כי סיינה בדקה ה-57 הפך לראשון שמחמיץ פנדל בטורניר. הצרפתים ניצלו זאת היטב ואודובר החזיר אותם למשחק עם שערו בדקה ה-61, אך סניאנג, החלוץ בן ה-20 ששייך לבאיירן מינכן, קבע בדקה ה-68 את תוצאת הסיום, 1:2 לגמביה. צרפת תצטרך לנצח את הונדורס ולקוות שזה יספיק לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלפי דווין, חלוץ נבחרת אנגליה עד גיל 20. רויטרס
שער ובישול בדרך לשמינית. דבין/רויטרס

אורוגוואי - אנגליה 3:2

אלופת אירופה עד גיל 19 בשמינית הגמר אחרי שעלתה ליתרון כפול ונוח במחצית הראשונה והשכילה לשמור על שלוש הנקודות עד לסיום. באשיר המפריס, שחקן ההגנה של צ'לסי, נהנה מבישול של אלפי דבין בדקה ה-22 כדי לקבוע 0:1, והחלוץ בן ה-18 של טוטנהאם קבע 0:2 ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. פרנקו גונסאלס האורוגוואי רק צימק בדקה ה-49, וכאשר אורוגוואי ניסתה להשוות והפקירה את ההגנה לקראת הסיום, ספגה את ה-3:1 בדקה ה-90+5 משער של דרקו גיאבי. אורוגוואי לא ויתרה ומתיאס אבאלדו צימק בשנית ל-3:2 בדקה ה-90+6, אבל זו הייתה הפעולה האחרונה במשחק. הדרום אמריקאים עדיין תלויים בעצמם, אך יצטרכו לכל הפחות להימנע מהפסד לטוניסיה במחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully