וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוטיולנד לא תממש את האופציה על סלמאני, שיחזור להפועל ב"ש

הדנים לא ירכשו את החלוץ הקוסוברי שמיעט לשחק מאז שהושאל לשורותיהם בינואר מבירת הנגב, ואף סיים את העונה מוקדם מהצפוי בגלל פציעה

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

פחות מארבעה חודשים אחרי שהחלוץ אסטריט סלמאני הושאל מהפועל באר שבע למיטיולנד הדנית, הערב (חמישי) נודע על חזרתו של הקוסוברי לישראל מכיוון שאין בכוונת הדנים לממש את האופציה לרכישתו.

סלמאני בן ה-26 הגיע להפועל באר שבע בקיץ שעבר בהעברה מהאמרבי השבדית תמורת כמיליון יורו, אבל כבש שני שערים בלבד בחצי השנה שלו בליגת העל והרשית פעם נוספת בקונפרנס ליג. הוא הוחלף בפולני פטריק קלימלה ובבירת הנגב קיוו שיפרח בדנמרק ויאריך את חוזהו במיטיולנד, אך במדיה מיעט לשחק, רשם ארבע הופעות בלבד לפני שנפצע באפריל וכצפוי התבשר כי יחזור להפועל באר שבע שממנה הושאל.

אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
חוזר להפועל באר שבע, לפחות בינתיים. סלמאני/קובי אליהו

"אני מאשר שסלמאני יעזוב את מיטיולנד, אנחנו כבר מחפשים ובודקים אפשרויות אחרות", אמר סוכנו לתקשורת השבדית ובכך אולי גם רמז שחזרה להפועל באר שבע, אליה שייך, לא על הפרק.

כאמור, לאור חזרתו להפועל באר שבע, תצטרך קבוצתה של אלונה ברקת למצוא פתרון בדמות השאלה נוספת או להגיע לסיכום על התרת חוזהו, אלא אם אליניב ברדה יחליט בכל זאת להעניק לו הזדמנות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully