וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס ודג'וקוביץ' יוכלו להיפגש בחצי הגמר ברולאן גארוס

הגרלת הגרנד סלאם שייפתח ביום ראשון נערכה, למדורג מספר 1 בעולם מצפה דרך מאוד לא פשוטה. בנשים, שביונטק וסבאלנקה יוכלו להיפגש רק בגמר

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

בעיצומם של משחקי המוקדמות ולקראת הסיבוב הראשון שייפתח ביום ראשון, הגרלת הרולאן גארוס נערכה היום (חמישי) ולקרלוס אלקראס מצפה דרך לא פשוטה כלל - הוא שובץ בצד של נובאק דג'וקוביץ', כך שהמדורגים 1 ו-3 בעולם יוכלו להיפגש בחצי הגמר.

אלקראס מגיע לצרפת לטורניר גרנד סלאם ראשון כטניסאי המדורג מספר 1 בעולם ובמשחק הראשון מצפה לו מפגש עם יריב מהמוקדמות, אך ברבע הגמר, לפני קרב אפשרי עם דג'וקוביץ', הוא צפוי להתמודד גם עם סטפנוס ציציפאס, הפיינליסט של 2021, בעוד דג'וקוביץ' ישחק בסיבוב הראשון עם האמריקאי אלכסנדר קובאצ'ביץ'.

בגמר רולאן גארוס בשנה שעברה ניצח רפאל נדאל, שייעדר השנה כידוע בעקבות פציעה. קספר רוד שנכנע לו באותו גמר, יחל את דרכו בסיבוב הראשון עם יריב מהמוקדמות.

בנשים, הגרלה קשה גם לאלופה מהשנה שעברה והמדורגת מספר 1 איגה שביונטק הפולנייה, שנמצאת בצד עם ילנה ריבאקינה והן יוכלו להיפגש בחצי הגמר. גם יונס ג'אבור באותו צד עם שביונטק וריבאקינה, בעוד ארינה סבאלנקה המדורגת שנייה נמצאת בצד השני ועשויה להתמודד בשמינית עם קרולינה פלישקובה. אגב, סבאלנקה תעלה למקום הראשון בעולם אם שביונטק לא תעבור את חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully