וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה ראשוני נכנעה בקרב על מדליית הארד בגרנד פרי אוסטריה

הג'ודאית במשקל עד 48 ק"ג הפסידה לאיטלקיה פרנצ'סקה מילאני, סיימה במקום החמישי ונותרה מחוץ לפודיום. שולמן הודח בבית הניחומים, טל פליקר בשמינית הגמר

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

גרנד פרי אוסטריה יצא לדרכו היום (חמישי) ובסיום יום התחרויות הראשון, המשלחת הישראלית תיאלץ להסתפק רק בקרב על מדליית הארד שהסתיים בהפסד של שירה ראשוני.

ראשוני (עד 48 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב הראשון עם ניצחון על אמי פלאטן הבריטית, לאחר מכן הכניעה את נבנה מיליץ' הסרבית וברבע הגמר יצאה עם ידה על העליונה גם מהמפגש עם האוסטרית קתרינה טנזר. בחצי הגמר פגשה ראשוני את לאורה מרטינס אבלנדה הספרדיה, אך הפסידה ונשרה לקרב על הארד מול האיטלקיה פרנצ'סקה מילאני. ראשוני ניצחה את מילאני בשנה שעברה פעמיים, אבל הפעם האיטלקיה פתחה את ההתמודדות בינהן עם וואזרי מהיר שהספיק לה כדי לזכות במדליית הארד והיא במאזן 2:3 במפגשים עם ראשוני.

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. ברני ארדוב
נעצר בשמינית הגמר. טל פליקר/ברני ארדוב

ראשוני אמנם הגיעה הכי רחוק היום מבין המתמודדים הישראלים, אבל כמובן שלא הייתה היחידה. במשקל עד 48 ק"ג התחרתה גם תמר מלכה שסיימה את דרכה בסיבוב הראשון.

בגברים, ים וולצ'ק הפסיד בשמינית הגמר עד 60 ק"ג לאוסטרי דניאל לוטגב אחרי שגבר קודם לכן על אייבק אומירוב מטורקמניסטן ובאותה קטגורה התחרה גם אריאל שולמן, שסיים את דרכו רק בבית הניחומים - תחילה גבר על מקסים מרלין הצרפתי, ניצח את הקזחי דמיר בולטבקוב וברבע הגמר נעצר על ידי האוקראיני ארטיום לסיוק. שולמן קיווה להגיע לפודיום דרך בית הניחומים, אבל בקרב הראשון סיים את דרכו בעקבות הפסד להולנדי אמיאל ירינג.

בקטגוריה עד 66 ק"ג, טל פליקר נעצר גם כן בשמינית הגמר על ידי פאביו באזילה האיטלקי, לפני כן ניצח בסיבוב השני את האסטוני אוסקר פרטלסון, בעוד נתנאל זרובבל הפסיד לפלוריאן דופלהאמר האוסטרי והודח בתום הקרב הראשון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully