וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים ביקרו את השיפוט: "היה מגע, אבל גם מהצד שלהם"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 0:27

הפועל ירושלים ניצחה את הרצליה, אבל דז'יקיץ' תהה איך קבוצתו הלכה לקו 14 פעמים בהשוואה ל-32 של היריבה: "טעויות? לא זו הבעיה". גמבל: "צריך לתת כבוד להגנה שלהם"

סדרת המתח נמשכת, והערב (רביעי) הפועל ירושלים ניצחה 69:74 את בני הרצליה והתקרבה לחצי הגמר. מחזיקת הגביע שמרה על הבית בתום משחק צמוד ועלתה ל-1:2 בסדרה, הרבה בזכות 18 נקודות של רנדולף, ומשחק יעיל של הנקינס שסיים עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים, כשהאדומים משלימים מהפך בדקות האחרונות אחרי שפיגרו בחלק גדול מהמשחק.

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' התחיל בברכות לקורנליוס (שנבחר לשחקן ההגנה של העונה) ולהנקינס (שנכלל בחמישיית העונה: "ברכות לאור וזאק על הזכייה שלהם, תמיד נחמד לזכות בפרסים אישיים. לגבי המשחק, היה משחק קשה עם עליות וירידות לשתי הקבוצות. אני גאה שהיו פה 7,000 צופים בפלייאוף, זה הכל".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
פערים גדולים מדי בזריקות עונשין. ירושלים/דני מרון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים: טי ג'יי קליין, ספידי סמית', קאדין קרינגטון. דני מרון
העיקר הניצחון. האדומים שמרו על הבית/דני מרון

בירושלים התלוננו על השיפוט, שמבחינתם התבטא בעובדה שהרצליה לכה לקו 32 פעמים (23 מ-32) לעומת ה-14 של המארחת 08 מ-14). "השאלה על מספר זריקות העונשין היא לגיטימית", אמר המאמן, "יש פה שני שופטים בכירים, אם לא תסמוך עליהם, אז על מי כן? יש לי את הדעה שלי. הסטטיסטיקה היא עובדה, כולם עושים טעויות אבל זה לא הבעיה, כל עוד לא תקבל החלטות מראש. אני זוכר בקריירה שלי תגובות שמתעודות ביוטיוב. רוב הזמן המשחק היה פיזי, אבל בשביל מגע צריכים שני משתתפים אקטיביים. אני בטוח שגם היה מגע מהצד שלהם".

אורן אהרוני: "היה משחק יוצא מהכלל. מתחילת החצי השני שלטנו במשחק, עשינו את הדברים שתיכננו, השחקנים שלנו מראים לב ענק שבסגל קצר כזה ובלוח משחקים כזה עמוס מראים יכולת כזאת. המשחק ברח לנו ב-3 הדקות האחרונות כשהחטאנו זריקות שאם היינו קולעים אותן המשחק היה נגמר אחרת, רנדולף וספידי סמית' קלעו אותן וזה הכריע את המשחק.

"מגיע קרדיט לשחקנים שלנו על ההופעה היום. היה משחק ברמה גבוהה. זה מאכזב כי גם במשחק הקודם זה ברח לנו, שלטנו במשחק עוד יותר. סבלנו מאחוזי קליעה רעים, 4 מ-26 מהשלוש, קשה לנצח משחק ככה בארנה. נתאושש, ננוח ונתכונן למשחק הבא".

על הסוגיה סביב מועד המשחק: "המועדון שלנו התנהל בצורה הכי הגונה שיכולה להיות, ירושלים ביקשה לדחות את המשחק הראשון ונענינו להם. זה לא מגיע לשחקנים, אנחנו לא מתייחסים לזה, רק לקטע של הכדורסל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני בני הרצליה מאוכזבים. דני מרון
נתנו פייט. הרצליה/דני מרון

ג'וליאן גמבל: "משחק קשה מאוד, שתי קבוצות שהיו מוכנות לשחק בעוד מאבק הגנתי. ברבע הראשון והשלישי שלטנו בקצב המשחק, ברבע השני הם הגיבו וברבע הרביעי הם עשו מהלכים שהכריעו את המשחק. זה הפלייאוף, ידענו שהם יגיבו אחרי המשחק הקודם, ברכות להם.

"ירושלים היו מאוד פיזיים, צריך לתת כבוד להגנה שלהם, החטאנו כמה זריקות פנויות, חלק מזה היה הגנה וחלק החטאות פנויות. 5 הפרש זה שתי התקפות.

"הנקינס? הוא חסםאותי נהדר, היו לי שיחות עם זאק על המגרש, הוא אחד הגבוהים הכי טובים בליגה הזאת, ואני חושב שגם אני. יש רק 3 שחקנים פיזיים בליגה הזאת, אני הוא ואונואקו מהפועל תל אביב. זה תענוג לשחק מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully