וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער אדיר לאנסיסו ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי, ברייטון בליגה האירופית

השחפים הבטיחו את המקום השישי אחרי תיקו ביתי מול האלופה במשחק ההשלמה, פודן כבש לתכולים והגיע ל-60 שערים בכל המסגרות

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורט1

ברייטון השיגה הלילה (רביעי) את החותמת הראויה לעונה מדהימה במונחים שלה, ועשתה היסטוריה כשהבטיחה כי בעונה הבאה תשחק במפעל אירופי בינלאומי לראשונה בתולדות המועדון. השחפים עשו זאת בתיקו 1:1 באצטדיון אמקס מול האלופה מנצ'סטר סיטי, שמצדה סגרה משחק 25 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות.

פיל פודן העלה את התכולים ליתרון בדקה ה-25, והגיע ל-60 שערים במדי מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות. השער הבא יכניס את הקשר האנגלי לרשימת 40 הכובשים הגדולים ביותר בתולדות הסיטיזנס. מי שבישל לו היה ארלינג הולאנד, שרשם את האסיסט השמיני שלו העונה. פול סקולס, אגדת מנצ'סטר יונייטד, רשם שבעה בישולים בעונת הפרמיירליג הטובה ביותר שלו בקריירה.

אבל זה היה הערב של ברייטון כאמור, וכיאה לכך, על רגע השיא במשחק היה חתום שחקן מהקבוצה של רוברטו דה זרבי. החלוץ הפרגוואי הנהדר, חוליו אנסיסו בן ה-19, הבקיע בדקה ה-38 שער שוויון פשוט עצום, כאשר דהר קדימה בהתקפת מעבר וירה טיל עוצמתי לחיבורים של סטפן אורטגה, השוער המחליף של התכולים.

שחקני ברייטון חוגגים עם חוליו אנסיסו. Clive Rose, GettyImages
היסטוריה לברייטון. אנסיסו חוגג שער ענק/GettyImages, Clive Rose
פיל פודן, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
60 שערים במדי מנצ'סטר סיטי. פיל פודן/רויטרס

אורטגה וריקו לואיס היו שני השחקנים היחידים בהרכב שהעלה הערב פפ גווארדיולה שלא נמנים בין הבכירים בסגל, כך שהמאמן הקטלאני לא ממש ביצע רוטציה למרות שהאליפות כבר הובטחה. ביום ראשון יחכה לסיטי משחק לפרוטוקול מול ברנטפורד, לפני צמד המשחקים שבהם תוכל להשלים טרבל היסטורי: גמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שבת ה-3 ביוני, וגמר ליגת האלופות נגד אינטר שבוע לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully