וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי בישראל מתנדב למען נזקקים

עשרות ספורטאים, ביניהם המדליסטים האולימפיים יעל ארד, פיטר פלצ'יק ושחר צוברי יחד עם מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג, הגיעו למרכז הלוגיסטי של ארגון לתת

הוועד האולימפי. יחצ,
הספורטאים הישראלים ב"לתת"/יחצ

עשרות ספורטאים, ביניהם ה מדליסטים האולימפיים יעל ארד, פיטר פלצ'יק ושחר צוברי יחד עם מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג, הגיעו למרכז הלוגיסטי של ארגון לתת ב24.5- לשיתוף פעולה התנדבותי, במסגרתו ארזו חבילות מזון למשפחות נזקקות על מנת לתמוך ולסייע ל משפחות שחיות במצוקה ומתמודדות עם אי ביטחון תזונתי. הוועד האולימפי בישראל שם נר לרגליו את ערכי הנתינה והאחריות החברתית על מנת לתת לקהילה ולהשפיע לטובה על חייהם של הנזקקים לכך.

דרך ההשתתפות של הספורטאים והמדליסטים בפעילות אריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות, הם משמשים מודל לחיקוי והשרא ה לרבים, ומעורבותם ביוזמות מסוג אלה מעצימה את ההשפעה ומעלה את המודעות לצורך הדחוף בפתרון בעיית אי ביטחון תזונתי, ממנה סובלות מאות אלפי משפחות . באמצעות השתתפותם הפעילה, ספורטאים ומדליסטים שאורח חייהם מחייב מצוינות, מחויבות ומסירות טוטאלית, מבטאים ערכים חברתיים שעשויים לחולל שינוי חברתי חיובי, תוך טיפוח תחושת סולידריות וחמלה בחברה הישראלית.

ארגון לתת, נוסד במטרה לפעול לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר, על ידי: סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי. לתת הוא ארגון לא ממשלתי, א -פוליטי וללא כוונת רווח הממומן מתרומות בלבד, משמש כארגון גג ל 210- עמותות מקומיות, הפועלות בכ125- ישובים, ותומך באופן שוטף ב95,000- משפחות נזקקות ברחבי הארץ ובכל המגזרים. בארגון פועלים כ29,000- מתנדבים.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל: " כוועד האולימפי בישראל, מחובתנו לא רק לחגוג הישגים ספורטיביים אלא גם לתרום לשיפור החברה. אנו עומדים מאוחדים עם המדליסטים והספורטאים שלנו במטרה הנעלה של הכנת סלי מזון למשפחות נזקקות. יוזמה זו לא רק מעניקה תמיכה חיונית לנזקקים אלא גם שופכת אור על האתגרים שמציב יוקר המחיה בישראל. יחד, אנו מאמינים שעל ידי מתן דוגמא אישית ותרומה חזקה לקהילה נוכל לחולל שינוי בחייהם של אלה שנאבקים, ואנו גאים לעשות את חלקנו כדי לתמוך בקהילה".

ערן וינטרוב מנכ"ל ארגון לתת: "הספורטאים האולימפיים שלנו לא אכזבו גם הפעם, ושברו את השיא באריזת חבילות מזון, אז מדליה מאיתנו - על רוח ההתנדבות והפגנת מצוינות גם בתחום החברתי. יוקר המחיה, המתבטא בעליית מחירי המזון, מוצרי הצריכה והאנרגיה, לצד התפרצות האינפלציה והריבית, גורם להחמרה והעמקה של העוני ועלול להביא להתדרדרות של אלפי משפחות נוספות למצוקה כלכלית. לכן החשיבות העצומה בהירתמות אזרחית, מימוש ערכי הערבות ההדדית והעברת מסר לממשלה לקחת אחריות ולהציב את צמצום העוני במקום גבוה בסדר העדיפויות הלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully