וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו מועדי המשחקים מול חולון, קטש: "זו הייתה הכנה טובה"

המאמן החמיא להפועל באר שבע, שהקשתה על מכבי תל אביב למרות שהודחה בסוויפ: "עשו את המקסימום מהסגל הקיים, שמח שמצאנו את הכוח לנצח". ומה מצב הפצועים לקראת חצי הגמר?

פלייר אריאל בית הלחמי מוצג כמאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: זיו שטיינר

זה הלך לה קשה מאוד, אך מכבי תל אביב הצליחה להבטיח הערב (רביעי) את מקומה בחצי גמר פלייאוף ליגת העל עם 0:3 בסדרה על הפועל באר שבע. שלושת המשחקים מול היריבה מבירת הנגב היו לא פשוטים בכלל לקבוצה של עודד קטש, כשהערב בהיכל ביד אליהו הם אף פיגרו ב-10 נקודות ברבע השלישי. ברבע האחרון הצליחו הצהובים לסגור את הפער בדרך ל-77:82 דחוק בסיום.

בתום המשחק פרסמה מנהלת הליגה את מועדי המשחקים לסדרת חצי הגמר של מכבי תל אביב מול הפועל חולון. המשחק הראשון ייערך ביד אליהו ביום שלישי הבא ב-21:00, כאשר האלופה תארח את המשחק השני ביום שישי הבא ב-15:30. אם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא ייערך ביום ראשון לאחר מכן, גם כן ב-21:00 ביד אליהו.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
גירד סוויפ. קטש/דני מרון

עודד קטש אמר בתום המשחק: "אני חייב לתת המון קרדיט לבאר שבע. אתם יודעים כמה אני אוהב את ליאור ליובין וגיא קפלן העוזר שלו, הם עשו עבודה מדהימה. הם עשו את המקסימום מהסגל הקיים, שיחקו יוצא מן הכלל טוב ומגיע להם כל הקרדיט על הסדרה".

"התקפית נגד איך שהם שמרו זה היה המשחק הכי טוב שלנו, פשוט החטאנו הרבה זריקות פנויות, זה לא מדאיג אותי אבל אי אפשר לשלוט בזה. יום קליעה ממש לא טוב, חלק מזה כי נלחצנו. היינו בפיגור 10 נקודות וזה מה שהיינו צריכים כדי לגייס את הכוחות ושמח שמצאנו את הכוח לנצח".

"היינו יכולים להיות יותר מרוכזים ולחטוף פחות נקודות מריבאונד התקפה ומשחק מעבר. הם משחקים עם חמישה גארדים וזה מקשה עליך. אם אתה לא מנצל את זה יש להם יתרון. הם עושים הרבה דברים מצוינים ואחרת, זו הייתה הכנה טובה לחולון שעושים דברים דומה. שיחקנו נכון, אנחנו בוחנים את הדרך ולא את התוצאה".

"נקווה שווייד בולדווין וג'רל מרטין יהיו כשירים לחולון, לגבי ג'וש ניבו זה יכול לקחת יותר זמן, נעבור את הכמעט שבוע הזה ונראה. חולון בכושר מצוין, המשחקים נגדם אף פעם לא קלים, הגארדים שלהם ומיננטים. קל זה לא הולך להיות, צריך לבוא בשיא הריכוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל באר שבע ליאור ליובין. דני מרון
"נגד מכבי תל אביב צריכים מהלכים גדולים בסוף". ליובין/דני מרון

ליאור ליובין אמר מנגד: "עשינו הרבה דברים נכון בנוכח ליריבה, לא דברים שעשינו כל השנה. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ בלי יתרון הביתיות, ומה שצריך נגד מכבי זה מהלכים גדולים, ומהלכים גדולים בסוף. קלענו רק 13 נקודות ברבע האחרון, הם הפעילו עלינו המון לחץ, היינו שם, זה נגמר 5 הפרש אבל זה היה משחק של התקפה אחת".

"אני מאוד גאה ושמח על העונה הזאת, זו התחושה בסיום המשחק. המון שחקנים ישראלים צעירים וזרים אנונימים, זכינו בליגה הבלקנית, התקדמנו כמועדון ונשאף להמשיך להתפתח. במהלך המשחק הרגשנו את ריבאונד ההתקפה, אבל מכבי עושים את זה גם ביורוליג ועשו את זה כל השנה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully