וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיתוי קריטי: רוד ואן ניסטלרוי התפטר מאימון פ.ס.וו איינדהובן

יחסים עכורים עם שחקנים ועם עוזרו פרד רוטן, והדלפות לתקשורת, גרמו לחלוץ העבר האגדי לעזוב פחות משבוע לפני מחזור הסיום

תקציר זכייתה של פ.ס.וו איינדהובן בגביע ההולנדי אחרי ניצחון בפנדלים על אייאקס/ספורט1

זעזוע גדול היום (רביעי) בכדורגל ההולנדי: רוד ואן ניסטלרוי התפטר מתפקידו כמאמן פ.ס.וו איינדהובן, מחזור אחד לפני סיום העונה. ההתפטרות הזו הגיע פחות מחודש אחרי שפ.ס.וו זכתה בגביע ההולנדי, וכמה ימים לפני המאבק האחרון שלה על כרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

בתקופה האחרונה פורסמו בהולנד כמה דיווחים על יחסים מתוחים בין חלוץ העבר האגדי לכמה משחקני פ.ס.וו. מעבר לבעייתיות הטבעית בחדר ההלבשה, המאמן מאוד לא אהב שהדברים הודלפו - ויותר מפעם אחת. בנוסף, ב"טלחרף" טענו גם שהיחסים בין המאמן לבין עוזרו, אקס מכבי חיפה פרד רוטן, לא טובים וששחקנים רבים נמצאים בצד של האחרון.

ואן ניסטלרוי הרגיש שההנהלה של המועדון לא נותרת לו מספיק גיבוי בבחירות שקיבל והוא גם עדיין כעס על מכירתו בינואר של נוני מדואקה לצ'לסי. אבל מה שלפי הדיווחים שבר את גב הגמל, היו היחסים עם השחקנים ו"אווירה שאי אפשר לשאת יותר בחדר ההלבשה". ואן ניסטלרוי עוזב אחרי תקופה ארוכה; תחילה אימן במחלקת הנוער של המועדון ובקיץ האחרון החליף את רוג'ר שמידט בקבוצה הבוגרת.

מאמן פ.ס.וו איינדהובן המתפטר, רוד ואן ניסטלרוי, עם עוזרו פרד רוטן. Soccrates Images, GettyImages
מערכת יחסים לא בריאה - על פי הדיווחים. ואן ניסטלרוי ורוטן/GettyImages, Soccrates Images

העיתוי של ההתפטרות קריטי. פ.ס.וו מדורגת במקום השני (פיינורד כבר זכתה באליפות) ומקדימה את אייאקס בשלוש נקודות, אלא שלקבוצה מאמסטרדם הפרש שערים טוב יותר. הקבוצה שתסיים במקום השני תשחק במוקדמות ליגת האלופות ואילו השלישית תסתפק בליגה האירופית.

ביום ראשון איינדהובן תתארח אצל הרביעית בטבלה, אלקמאר, למשחק חוץ קשה על הנייר, והיא תאבד את הסגנות אם תפסיד ובמקביל אייאקס תנצח את טוונטה בחוץ. רוטן יעמוד על הקווים במשחק, לפני שיסיים גם הוא את תפקידו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully