וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: ג'ורדי אלבה יעזוב בקיץ אחרי 11 עונות

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 20:30

עוד סמל נפרד: הקטאלנים והמגן השמאלי האגדי פרסמו במשותף סרטון, בו השחקן בן ה-34 על סיום דרכו במועדון. יחפש בית חדש בקיץ

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

ברצלונה נפרדה במהלך העונה מג'רארד פיקה שפרש מכדורגל, סרג'יו בוסקטס יעזוב בסוף החודש לאחר 18 עונות במועדון והיום (רביעי) התברר שגם ג'ורדי אלבה ייפרד מהבלאוגרנה בתום העונה אחרי 11 שנים בקבוצה.

המגן השמאלי בן ה-34, שהעונה חל פיחות ניכר במעמדו והוא התבסס כמחליפו של אלכס באלדה, יעזוב את ברצלונה כשנה לפני תום חוזהו ובשל העובדה שהיה אחד המשתכרים הבכירים בקבוצה ועל פי הפרסומים יוותר על כ-50 אחוז משכרו לעונה הבאה, בעצם עזיבתו יסייע משמעותית להתמודדות הכלכלית של המועדון עם תקרת השכר ובוודאי שישפר גם אם במקצת את סיכוייו של ליאונל מסי לחזור.

מסי, אגב, העלה לאינסטגרם פוסט פרידה מאלבה: "היית יותר מחבר לקבוצה, שותף של ממש על המגרש. וכמה יפה גם לחוות את הקשר האישי הטוב שיש בינינו. אתה כבר יודע שאני תמיד מאחל לך את הטוב ביותר, וגם למשפחה שלך. הלוואי שהפרק החדש בקריירה יביא לך המון הצלחות ושמחות. תודה על הכל, ג'ורדי. חיבוק ענק!".

אלבה רשם העונה רק 1,337 דקות בליגה הספרדית ב-23 הופעות ובליגת האלופות שותף 147 דקות בלבד. לברצלונה הוא הגיע מוולנסיה בקיץ 2012 עבור 14 מיליון יורו ועם הקבוצה זכה בכל תואר אפשרי, 18 בסך הכל כולל בליגת האלופות ב-2015 ובשש אליפויות, העונה שבהן האחרונה כמובן.

לטענת כלי התקשורת בספרד, לאלבה עדיין אין קבוצה לעונה הבאה והוא מחוזר נמרצות על ידי מספר מועדוני צמרת בליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully