וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג מונה למאמן הנוער של מכבי ת"א: "מקווה להצדיק את האמון"

24.5.2023 / 11:28

קשר העבר, שבעונה האחרונה שימש כעוזר המאמן בבוגרים בהפועל תל אביב, ינסה לשקם את הקבוצה הצעירה של הצהובים שגם היא כשלה העונה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מיכאל זנדברג חוזר לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב והפעם כמאמנה הראשי. קשר העבר, שבשלוש השנים האחרונות אימן את קבוצות נערים א' והנוער של היריבה העירונית הפועל תל אביב ובעונה האחרונה שימש כעוזר המאמן בבוגרים, למעשה חוזר לקרית שלום אחרי ארבע שנים מכיוון שהיה בצוות ב-2019, בתחילת קריירת האימון שלו.

תפקידו של זנדברג יהיה לשקם את קבוצת הנוער, שהעונה כשלה לחלוטין תחת המאמן דדי בן דיין. בחודשים האחרונים, אחרי שבן דיין פוטר, המנהל המקצועי של המחלקה קלאודיו בראגה שימש כמאמן הזמני. "אני שמח להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי, מודה על האמון שניתן בי ומקווה להצדיק אותו", אמר זנדברג, "אני מחכה להתחיל בעבודה הקשה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת", הוסיף.

האזינו ליניב טוכמן על מיכאל זנדברג

מיכאל זנדברג. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שב לקרית שלום. זנדברג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, הוסיף: "מיכאל זנדברג הוא אחד מאנשי המקצוע הצעירים והמוערכים בכדורגל הישראלי. הוא צבר ניסיון רב במגוון תפקידי אימון בגילאים המתקדמים של מחלקות הנוער. ההישגים של מיכאל בשלל קבוצות ונבחרות במהלך קריירת משחק מפוארת מעידים על אופי תחרותי שיסייע רבות לשחקני הדור הצעיר בהכנה ובהתפתחות שלהם לדור העתיד של מכבי ת"א. אנו מאחלים למיכאל את מלוא ההצלחה כמאמן קבוצת מכבי תל אביב 'שחר'."

כאמור, זנדברג, עבד בשלוש השנים האחרונות כמאמן הנערים, הנוער ועוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת בהפועל תל אביב. כשחקן גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן, עבר להפועל פתח תקווה (1998-2002), מכבי חיפה (2002-2006) ובית"ר ירושלים (2006-2009). זנדברג שיחק גם בהפועל תל אביב, בני יהודה, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה, עירוני רמת השרון והפועל ראשון לציון לפני שפרש ממשחק פעיל במדי הפועל רמת גן ב-2018.

כאחד השחקנים המעוטרים בתולדות הכדורגל הישראלי, זכה זנדברג בחמש אליפויות ובשלושה גביעים ובנבחרת ישראל הבקיע ארבעה שערים ב-20 הופעות בין לאומיות, כשבנוסף ערך עוד 15 הופעות וכבש ארבעה שערים בנבחרות הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully