וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: אמבפה החליט שלא יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן

החלוץ צריך להשיב עד ה-31 ביולי אם ברצונו לממש את האופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת, לפי "לאקיפ" הוא צפוי לעזוב וכרגיל ריאל מדריד המועמדת המובילה לצרפו

ב"לאקיפ" דווח הבוקר (רביעי) על כך שקיליאן אמבפה החליט שלא לממש את האופציה בחוזהו להארכת ההתקשרות לעונה נוספת ומכאן שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה בעוד כשנה מהיום.

אמבפה בן ה-24 כבר היה על סף מעבר לריאל מדריד בשנה שעברה, אלא שברגע האחרון שוכנע להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן עד 2025. עם זאת, בפועל מדובר בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת שהחלוץ יכול לממש כדי להמשיך בקבוצה לפחות עד 2025, אך הוא בוחר שלא לעשות זאת.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
הארכת חוזה אחת יותר מדי? אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

לאמבפה יש אפשרות להודיע על מימוש האופציה בחוזהו עד ה-31 ביולי השנה, משמע עוד למעלה מחודשיים, אבל לפי הפרסומים הוא החליט לוותר על האפשרות ומכאן שאם לא יימכר בחלון ההעברות הקרוב לקראת העונה הבאה, הוא יוכל כבר בינואר לנהל מו"מ עם כל מועדון שיחפות בשירותיו לקראת מעבר אפשרי בחינם בקיץ 2024. כצפוי, ריאל מדריד נחשבת לפייבוריטית להחתימו אם וכאשר יהיה שחקן חופשי.

לטענת "לאקיפ", פריז סן ז'רמן לא נלחצת או מוטרדת מהפרסומים על החלטתו הטרייה של אמבפה ומאמינה שביכולתה יהיה לשחזר את תוצאת קיץ 2022, אז בזכות סכומי עתק הצליחה לגרום לחלוץ לוותר על החלום לעבור לבירת ספרד ולהישאר במועדון בחוזה חדש.

לאור עזיבתו הצפויה של ליאונל מסי הקיץ הקרוב וייתכן שגם ניימאר ישוחרר, ספק גדול אם פריז סן ז'רמן אפילו תחשוב על האפשרות לשחרר את אמבפה בחלון ההעברות הקרוב. בכל הנוגע לעונת 2024/25, ניתן רק להטיל ספק גדול באשר לאפשרות שאמבפה עוד יככב במדי הקבוצה - אבל כך גם חשבנו כמעט בכל קיץ מאז 2017 ובייחוד ב-2021 וב-2022 שבסיומם בחר אמבפה להישאר בעיר האורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully