וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הגיבוש הציל לבוסטון את העונה? "99% מהסיפורים עלינו לא נכונים"

אחרי הדיווחים על יריבויות בחדר ההלבשה וחוסר שביעות רצון מהמאמן, הסלטיקס ארגנו בילוי משותף כדי להפיג את המתח. זה הסתיים עם התפוצצות שפתחה מחדש את גמר המזרח: "הם ייקחו את משחק 5 בהליכה"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

בוסטון כבר נראתה שבורה, מסוכסכת ותשושה, ורבים בארצות הברית לא האמינו שתוכל להימנע מסוויפ מול מיאמי הקשוחה והמלוכדת. אבל דווקא הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק הרביעי בגמר המזרח, אולי נרשמה התחלה של קאמבק מזהיר.

הסלטיקס הביסו 99:116 את מיאמי בפלורידה, אחרי התפוצצות במחצית השנייה שנתנה את התחושה שהם נחושים להוכיח למבקרים שהם טועים, ומאמינים שהם מסוגלים לעשות את מה שלא קרה מעולם ולחזור מפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף. 150 סדרות לאורך ההיסטוריה הגיעו למאזן 0:3 אחרי שלושה משחקים ואף אחת מהן לא הסתיימה במהפך, אבל בוסטון מאמינה שזה אפשרי.

"אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק, אבל גם יודעים כמה אנחנו איכותיים, ומבינים שעד עכשיו יחסי הכוחות בין הקבוצות לא השתקפו כפי שהם באמת", אמר ג'ייסון טייטום, שהצטיין עם 34 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, וסחף את הסלטיקס לריצת 22:48 במחצית השנייה, במהלכה קלע 25 נקודות.

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, רוברט וויליאמס. Megan Briggs, GettyImages
רק יחד זה יעבוד. טייטום ורוברט וויליאמס/GettyImages, Megan Briggs

הסלטיקס שמעו את הביקורות בימים האחרונים, וגם את הדיווחים שיצאו ממקורות בקבוצה וחשפו יחסים מתוחים בחדר ההלבשה ואווירה לא טובה בין שחקנים למאמן. ב"דה רינגר" כתבו ש"לפי מקור בסלטיקס, השחקנים כבר חשים שהם לא מסוגלים לזייף יותר חיבה אחד כלפי השני". דיווחים נוספים טענו שהשחקנים מאוכזבים מכך שהקבוצה ויתרה סופית על המאמן אימה יודוקה, ושהם לא השתכנעו שהמאמן הנוכחי ג'ו מאזולה הוא האיש הנכון לתפקיד.

אבל אתמול, אחרי אימון הקליעות של הקבוצה, החליטו השחקנים לארגן בילוי משותף כדי להפיג את המתח. הם נפגשו במתחם גולף, השתעשעו ונהנו, ויצאו משם מחוזקים. משם, לדעתם, נבעה ההתפוצצות במחצית השנייה.

"התחלנו לשמוע כל מיני סיפורים עלינו, סיפורים על X ו-Y...אני יכול לומר בפה מלא ש-99% מהסיפורים האלה בכלל לא נכונים", טוען ג'יילן בראון. "הרבה פעמים כשקבוצה נכנסת לבור כזה, כשהיא נמצאת בפיגור 3:0 בסרת פלייאוף, רואים חדרי הלבשה שהולכים לכיוונים נפרדים. אנחנו רצינו לוודא שנישאר יחד, שנמשיך להיות אחד בשביל השני. זה מה שעשינו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בוסטון סלטיקס ג'ו מאזולה. רויטרס
השחקנים לא מתחברים אליו? בכל מקרה, יש להם הרבה מה להוכיח. ג'ו מאזולה/רויטרס

לפתע הסדרה שנראתה כבר לחלוטין בידיים של מיאמי, נפתחה מחדש. או כך לפחות טוען צ'ארלס בארקלי. "אני חושב שבוסטון תיקח את משחק 5 בהליכה", אמר פרשן TNT. "עם האנרגיות המחודשות של השחקנים, עם הטירוף של הקהל, עם התחושה שאפשר לעשות קאמבק, הם הולכים לפרק את מיאמי במשחק 5, ולא יהיה להם סיכוי. משחק 6 במיאמי יגיע, ומבחינת ההיט, הם כבר יצטרכו להתייחס לזה כאל משחק 7".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully