וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה תשוב לאירופה: חסין ימשיך, מאמצים לשמור על מיינסי

24.5.2023 / 9:01

הכתומים יבצעו שינויים אחרי סיום העונה המאכזב בהנהגת המאמן שיישאר על הקווים. הקפטן הזר קיבל הצעה להארכת חוזה. לוינסון ימשיך גם כן. רצון להמשיך גם עם אדם וקררה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

עירוני נס ציונה סיימה אמש (שלישי) את עונת 2022/23 עם הפסד 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף להפועל תל אביב, כשבמשחק האחרון הובסו הכתומים 102:69. בפעם השישית נעצרה נס ציונה בניסיון שלה להגיע לחצי גמר הפלייאוף עם הפסד בסדרת רבע הגמר.

הכתומים, שהחלו את העונה בצורה מרשימה עם שבעה ניצחונות מתשעה משחקים והצליחו גם להעפיל לחצי גמר גביע המדינה, התרסקו ב-2023 עם ארבעה ניצחונות בלבד, שמונה הפסדים רצופים מהכניסה לבית העליון ועד להדחה בפלייאוף, ובסך הכל סיימו עם 4 ניצחונות מ-21 המשחקים האחרונים שלהם בליגה.

אחרי סיום העונה המאכזב עולה השאלה הראשונה בפני ראשי המועדון מלב המושבה - זהות המפעל האירופי שבו תשתתף נס ציונה בעונה הבאה. הכתומים זכאים לכל הפחות להשתתף ביורופקאפ, וההערכות הן שיבחרו גם לשוב למפעל בו זכו רק לפני שנתיים.

אלעד חסין מאמן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
המשכיות. אלעד חסין/לירון מולדובן

המאמן אלעד חסין שמחזיק בחוזה ימשיך על הקווים, כמו גם הפורוורד הצעיר תומר לוינסון שגם לו חוזה. מנגד שאק ביוקנן, שלנס ציונה יש אופציה עליו, צפוי לעזוב כמו גם רוב הזרים האחרים. הזר היחיד שבו נס ציונה מעוניינת שיישאר ואף פתחה עמו בשיחות על מנת להאריך את חוזהו הוא הקפטן ג'רום מיינסי.

הכתומים יחכו להתפתחויות בנוגע לרז אדם ששב אוטומטית להפועל תל אביב, כשבמועדון מעוניינים להשאיר אותו לעונה נוספת. מי שגם עשוי לחתום על חוזה חדש הוא ליאור קררה שנפצע במשחק הכנה לפני פתיחת העונה והחמיץ את כל עונת 2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully