וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוומאסי ואנו חטפו ויעזבו. בן שמעון או אוזן יחליפו את קוז'וך?

הזרים המצטיינים של מכבי נתניה היו הרבה מתחת לרמתם בגמר ובקבוצה כבר מתכוננים לפרידה מהם בקיץ. אלמוג כהן רוצה להשאיר את המאמן, אבל בינתיים מוזכרים שמות של מועמדים להחליפו

תקציר הניצחון 0:3 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה בגמר גביע המדינה/ספורט1

הלם גדול במכבי נתניה אחרי התבוסה 3:0 מול בית"ר ירושלים אמש (שלישי) בגמר גביע המדינה. נתניה הגיעה עם המון ציפיות ותקוות לזכייה בתואר אחרי 45 שנה, אך משחק חלש מאוד של כל שחקני הקבוצה, השאיר את כולם מאוכזבים כאשר 14 אלף האוהדים שהגיעו לחיפה מתקפלים במהירות בסיום ונוטשים את האצטדיון. חדר ההלבשה של נתניה היה דומם, כאשר חלק מהשחקנים ירדו מהדשא כשהם מזילים דמעות ונראים בהלם מוחלט.

לצערם של אנשי המועדון, נקלעה נתניה גם לתוך הפארסה הגדולה שהתרחשה בסיום המשחק, כאשר טקס הנפת הגביע נדחה שוב ושוב בשל פריצת אוהדי בית"ר ירושלים אל כר הדשא. אחרי דקות ארוכות של המתנה ולאחר שהצליחו לעלות לבמה ולקבל את מדליות המקום השני, עזבו כל אנשי הקבוצה את כר הדשא, ירדו אל חדר ההלבשה ומשם עזבו את האצטדיון. בשל הבלגן הגדול, אף לא נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית של סיום המשחק.

"לא הופענו למשחק הזה. כלום לא עבד, פשוט לא הגיע לנו לזכות בגביע הזה", הודו בנתניה. "כואב לנו על כל האלפים שהגיעו לתמוך בנו, כואב על זה שלא ידענו להחזיר להם על המגרש, על כל התמיכה שלהם בימים האחרונים וכמובן אתמול. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה ונפיק לקחים לעתיד".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אכזבה ענקית. שחקני מכבי נתניה בסיום/מאור אלקסלסי

בנתניה העבירו ביקורת קשה מאוד על השחקנים, כאשר מרבית החיצים מופנים לבוריס אנו ופטריק טוומאסי, שהציגו משחק חלש מאוד ולא הזכירו במאומה את היכולת הרגילה שלהם. טוומאסי כשל פעם אחר פעם בפעולות ההתקפיות מול אבישי כהן, מגנה של בית"ר ירושלים וגם כשעבר לאגף השני, הוא נתקל בגריגורי מורוזוב וגם שם לא הצליח לתרום יותר מדי. בוריס אנו שהיה אחד משחקני המפתח של נתניה העונה, קרס במרכז המגרש ולא הצליח להשפיע כמעט בכלל על המשחק.

למרות שבנתניה כבר הודיעו על מימוש האופציות בחוזיהם של השניים, מבינים במועדון שעזיבתם בקיץ הקרוב היא בלתי נמנעת וכעת ממתינים להצעות כספיות, הן מהארץ והן מחו"ל עבור שניהם. מאחורי הקלעים כבר החלו בשבועות האחרונים לחפש זרים חדשים בעמדות שלהם.

שחקנים נוספים דוגמת סטניסלב בילנקי, עוז בילו, עידו וייר ופלאמן גלאבוב, הציגו משחק לא טוב והיו הרבה מתחת לרמתם בתקופה האחרונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. מאור אלקסלסי
יעזוב אחרי העונה המוצלחת? קוז'וך/מאור אלקסלסי

אחת משאלות המפתח בנתניה כעת נוגעת לעתידו של המאמן רן קוז'וך, שעשה העונה עבודה נפלאה והביא את הקבוצה מהמקום הלפני אחרון, עד לפלייאוף העליון ולגמר הגביע. עד כה לא קיבל קוז'וך חוזה חדש, ונכון לעכשיו למרות הצהרות כאלה ואחרות שיצאו מכיוון המועדון, הוא לא חתום לעונה הבאה.

בסביבתו של המאמן הביעו אכזבה מהסחבת שנוצרה סביב הארכת החוזה בחודשיים האחרונים ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יהיה מאמן אחר לקבוצה לקראת העונה הבאה. שמו של אורי אוזן הוזכר כמועמד וגם רן בן שמעון עשוי להגיע לתפקיד. גורמים רבים במועדון כולל המנהל המקצועי אלמוג כהן ונציג הבעלים גיל לב, מעריכים מאוד את קוז'וך ורוצים מאוד שהוא זה שימשיך להוביל את נתניה גם בעונה הבאה, אך נראה שבשלב זה נעצרים הדברים אצל הבעלים אייל סגל.

גורמים במועדון מקווים שהדברים יסתדרו בכל זאת בימים הקרובים, כדי לא לעצור את ההכנות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully