וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה וארצות הברית הביסו בדרך לשלב הבא במונדיאליטו

נבחרתו של מסצ'ראנו חגגה ב-0:3 על גוואטמלה, האמריקאים ניצחו בתוצאה זהה את פיג'י. אוזבקיסטן השוותה בדרמטיות ל-2:2 מול ניו זילנד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

משחקי אליפות העולם עד גיל 20 נמשכו אמש (שלישי) עם המחזור השני בשלב הבתים כשארצות הברית הבטיחה מעשית עלייה לשלב הבא עם 0:3 על נבחרת פיג'י, בעוד אוזבקיסטן השיגה נקודת בכורה בטורניר עם 2:2 דרמטי מול ניו זילנד והמארחת ארגנטינה הביסה 0:3 את גוואטמלה בדרך לשלב הבא.

שחקני נבחרת הנוער של ארגנטינה חוגגים שער של ולנטין קרבוני. רויטרס
השלימו את המשימה. שחקני נבחרת ארגנטינה/רויטרס

אוזבקיסטן - ניו זילנד 2:2

בן וואלאס (23) וג'יי הרדמן (41) הובילו את הנבחרת מאוקיאניה ליתרון מבטיח במחצית במה שהיה נראה כהבטחת המקום בשלב הבא של הטורניר. במחצית השנייה אבוסבק פייזולאייב (51) צימק עבור האוזבקים ובלחץ גדול בסיום שרזוד אסאנוב (90+3) כבש בנגיחה את השוויון הדרמטי ופתח מחדש את המאבק על העלייה בבית א'.

ארגנטינה - גוואטמלה 0:3

החבורה של חאבייר מסצ'ראנו החלה את המונדיאליטו בעצלתיים עם 1:2 על אוזבקיסטן במשחק בו נחלצה מפיגור, אבל מול גוואטמלה זה היה פשוט הרבה יותר בדרך לשמינית הגמר. במשחק הפתיחה נכנעה גוואטמלה 1:0 לניו זילנד ומול המארחת היא בקושי הצליחה להחזיק בכדור וספגה בפתיחה מראשו של אלחו וליס שחגג יתרון מהיר בדקה ה-17. גוואטמלה הסתבכה כאשר בדקה ה-58 הורחק קרלוס סנטוס ורגאס והמחליף לוקא רומרו מיד העניש עם ה-0:2 בדקה ה-65. תומאס אבילס הארגנטינאי הותיר גם את נבחרתו ב-10 שחקנים עם כרטיס אדום בדקה ה-82, אבל מקסימו פרונה קבע 0:3 כשכבש בדקה 90+8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'ונתן גומז חוגג שער של נבחרת הנוער של ארצות הברית. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
בשלב הבא. גומז/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

ארצות הברית - פיג'י 0:3

האמריקאים פתחו את הטורניר עם ניצחון 0:1 על אקוודור, ואחרי הניצחון השני על פיג'י הקטנה, היא בדרך לשלב הבא מהמקום הראשון. דייגו לונה (66) כבש את הראשון ובישל לקייד קאוול (88) את השני. קיילב ווייליי מאטלנטה יונייטד חתם את תוצאת הסיום ופתח בחגיגות של האמריקאים מול פיג'י שאיבדה את סיכוייה לעלות לשלב הבא.

אקוודור - סלובקיה 1:2

הבית נפתח לחלוטין. אחרי שארצות הברית גם היא הביסה את פיג'י, אקוודור גברה על סלובקיה וכעת לכל אחת מהן שלוש נקודות. סלובקיה עלתה ליתרון משער של מאטה סולאי (29), אבל ג'וסטין קוארו בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשינה וחוסה סוסה הפך בדקה ה-59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully