וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג: "אחרי כל הסבל שעברתם, מגיע לכם הרגע הזה". גם נתניהו בירך

הבעלים לשעבר פירגן לבית"ר ירושלים אחרי הזכייה בגביע, החמיא לאבוקסיס והודה לאברמוב: "עשית מצווה לי, למשפחתי ולמועדון, אלוהים גמל לך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

בפעם השמינית בתולדותיה, בית"ר ירושלים הוכתרה הערב (שלישי) למחזיקת גביע המדינה אחרי 0:3 מוחץ על מכבי נתניה בגמר. מדובר בחותמת הכי מדהימה שיש לעונה משוגעת והפכפכה של הירושלמים, שהחלה עם חוסר ודאות תחת הבעלים הקודם משה חוגג ונמשכה עם עליות וירידות חדות ביכולת על הדשא.

בין המברכים על הזכייה הירושלמית בגביע היה משה חוגג, שכתב בחשבון הפייסבוק: "הרבה אנשים אני אוהב במועדון הזה, אני שמח שמחת אמת בשמחתכם. על כל הסבל שעברתם העונה, בחלקו יש לי חלק שלא בכוונה, מגיע לכם הרגע הזה".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים חוגג. מאור אלקסלסי
גביע שלישי כבעלים, וראשון מחוץ לבני יהודה. אברמוב/מאור אלקסלסי
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
הצטרף לאיחולים. חוגג/דני מרון

לאחר מכן, חוגג בירך אישית גם את המאמן יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב, אליו העביר את הקבוצה בקיץ האחרון.

"יוסי היקר, להביא אותך, למרות מה שקרה עם שרון מימר, הייתה אחת ההחלטות הטובות שזכיתי לקבל, שמח עבורך שקיבלת סגירת מעגל כזו במועדון. ברקי (אברמוב), בתחילת העונה כעסת עליי ששכנעתי אותך לקנות את המועדון, אמרתי לך שבזכות המצווה הזו שעשית לי, למשפחה שלי ולמועדון אלוהים יגמול לך, ברוך השם כך קרה ולא רק בגלל הגביע".

אבוקות גמר גביע המדינה. ברני ארדוב
שר הספורט מודאג. אבוקות בגמר הגביע/ברני ארדוב

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הצטרף לברכות וגם התייחס לאבוקות שהעיבו על פתיחת הגמר: "ברכות לבית"ר ירושלים על הזכייה בגביע המדינה. לצערי, המשחק ייזכר בסימן האבוקות שהפסיקו את המשחק, זריקת חפצים מהיציע וכניסת אוהדים למגרש. יחד עם מאות אלפי הצופים והאוהדים, נשיא המדינה ואנוכי ראינו איך האלימות הורסת את החוויה הספורטיבית. לא אנוח ולא אשקוט עד שהאלימות במגרשים תיפסק".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הוסיף: "ברכות למועדון בית"ר ירושלים, למאמן יוסי אבוקסיס, לשחקנים, לאנשי המועדון ולאוהדים המסורים על הזכיה בגביע השמיני שלהם. אתם ראויים לגביע אחרי הדרך המרשימה שלכם במפעל ואני בטוח שתייצגו את הכדורגל הישראלי בכבוד באירופה. מילה חמה מיוחדת מגיעה לבעלים ברק אברמוב אשר לקח מועדון מפורק רגע לפני פתיחת העונה, והוביל אותו להישגים כבר בעונתו הראשונה".

אחרי שצולם צופה בבית"ר ירושלים כשהובילה 0:2, בסיום המשחק הצטרף לרשימת המברכים גם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אחלה בית"ר, מזל טוב".

עיריית ירושלים הודיע כי מחר ייערכו חגיגות באצטדיון טדי, ראש העיר משה ליאון בירך: "בית"ר ירושלים - אין עליכם! הבאתם כבוד גדול לקבוצה ולעיר הבירה ירושלים וכולנו גאים בכם עד השמיים. כל הכבוד על הדרך, על הנחישות ועל הניצחון בגמר. תמשיכו להיות הטובים ביותר, מקצוענים, ספורטיביים וחדורי מטרה. שוב ושוב, ירושלים מוכיחה כי היא בירת התרבות והספורט של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully