וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "רציתי להביא תואר לקהל. לא קיבלתי הצעה להמשיך"

מאמן מכבי נתניה היה מאוכזב אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים: "גאה בשחקנים, זאת עונה גדולה, לומדים מדברים כאלה. עונה הבאה? הבנתי שרוצים אותי, רוצה להישאר". ניצן: "מאמין שנזכה בעוד תארים בשנים הבאות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

מכבי נתניה רצתה להשלים הערב (שלישי) דאבל של גביעים לאחר שזכתה כבר העונה בגביע הטוטו, אך נכנעה 3:0 לבית"ר ירושלים בגמר גביע המדינה משערים של יון ניקולאסקו, פרד פריידי וירדן שועה בפנדל, וראתה את הירושלמים חוגגים את הזכייה בתואר האחרון של העונה.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. מאור אלקסלסי
עתידו לוט בערפל. קוז'וך/מאור אלקסלסי

רן קוז'וך סיכם את ההפסד: "מאכזב מאוד, רצינו להביא את זה. עדיין לא בחנתי את ההחלטות שלי, אבל כצוות זה מה שבחרתי. היינו במשחק, אבל אחרי החילופים איבדנו את המשחק. אני לא מאשים אותם. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, זאת עונה גדולה. מאוד מאוכזב בסיום, אבל אחרי דבר כזה לומדים וממשיכים הלאה. בשבועות האחרונים התפללתי שניקח גביע בשביל הילדים שלי שהם חלק מהאוהדים ובשביל הקהל הזה. מגיע להם לראות פה תארים. כל עוד אני פה אני אעשה הכל כדי להביא להם תואר".

על המשך התפקיד בעונה הבאה: "לא צריך לשאול אותי, לא קיבלתי הצעה ולא ישבו איתי. הבנתי שמאוד רוצים, דיבורים זה נחמד. אני מאוד מאמין בעצמי, יודע מה עשיתי בקבוצה ולאן הבאתי אותה. הדברים לא תלויים בי. אני מאוד רוצה להיות במכבי נתניה. אמשיך לעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתמר ניצן, שוער מכבי נתניה. מאור אלקסלסי
אופטימי להמשך. ניצן/מאור אלקסלסי

איתמר ניצן הוסיף: "התוצאה מדברת בעד עצמה. משחק לא טוב שלנו לצערי. אחרי מסע מטורף שעשינו להגיע לכאן, מאכזב, אבל אלה החיים. אנחנו נקום מזה, ננער את האבק ונרצה לכבוש יעדים חדשים בעונה הבאה. הרבה דברים לא עבדו. נלמד מזה, נצא חזקים וטובים יותר. מאמין שנזכה בעוד תארים בשנים הבאות. נעמיד קבוצה שתרוץ בצמרת של הכדורגל הישראלי".

על פריצת הקהל לדשא: "אני לא רוצה להתייחס לזה, זה לא מקומי. יש אנשים שהעבודה שלהם זה ליצור סדר. התפקיד שלי זה לשחק כדורגל ולנסות לעזור לקבוצה שלי בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully