וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:1 על הפועל אשדוד בסדרת גמר הפלייאוף

האלופה נקלעה לפיגור בסדרה אחרי הפסד 32:29 והסתבכה בניסיון שלה להשלים טרבל שני ברציפות. ניזרי בלט אצל המארחת, מילנקוביץ' מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

סדרת גמר הפלייאוף בליגת הכדוריד יצאה הערב (שלישי) לדרך עם ניצחונה הביתי של מכבי ראשון לציון 29:32 על הפועל אשדוד בדרך ל-0:1 בסדרה ושמירה על יתרון הביתיות.

אחרי שניצחו 1:3 בסדרות חצי הגמר את רמת השרון והפועל ראשון לציון, השתיים שסיימו במקומות הראשונים את העונה הסדירה נפגשו למשחק הראשון בסדרה. מכבי ראשל"צ פתחה נפלא, כש-3 שערים של נדב ניזרי ואחד נוסף של גאפר חדזימרוביץ' העלו אותה ל-1:4 מהיר - ולפסק זמן אולי הכי מהיר בתולדות הפליאוף אחרי 2:19 דקות של אנדראה ווקוייביץ'. שלושה שערים של מילנקוביץ' הקטינו ל-14:17, ואז הגיע מהלך שבסיומו קראצ'יץ' מצא את עצמו מורחק בכרטיס אדום עשר שניות להפסקה. ניבו לוי הוריד את הקבוצות ב-15:17 לזכות הצהובים למחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה, אשדוד התחילה טוב, אבל לא הצליחה להבקיע, ואטמן החליט לקחת את המשחק הזה על הכתפיים שלו וקבע 26:30. אטמן הורחק, ומכבי ראשל"צ נותרה בחסרון מספרי 1:45 דק' לסיום. עמית מוטולה החטיא מהפינה, אבל חטיפה של גאפר חדזימרוביץ' ושער של סידי העניקו למכבי ראשל"צ את המשחק.

אלכסנדר באביץ' הפועל אשדוד לצד גאפר חדזימרוביץ' מכבי ראשון לציון. פבל יפנוב מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ראשון שמרו על הביתיות. באביץ' מול חדזימרוביץ'/אתר רשמי, פבל יפנוב מכבי ראשון לציון

המשחק השני בגמר הפלייאוף ייערך ביום שני (19:40) במקיף ט' באשדוד בניסיון של האלופה להשוות את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully