וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממגרש החימר למסך בבית: הרולאן גארוס חוזר

Warner Bros. Discovery מזמינה אתכם לחוות כל רגע של אליפות צרפת הפתוחה בטניס כולל פרשנויות ורגעים בלעדיים מאחורי הקלעים בערוץ יורוספורט ובשירות הסטרימינג discovery+

רפאל נדאל טניסאי ספרדי, אלוף רולאן גארוס 2022. רויטרס
השנה בלעדיו. נדאל לאחר שזכה ברולאן גארוס אשתקד/רויטרס

חובבי טניס התפקדו! ההמתנה לטורניר הגראנד סלאם הגדול ביותר בעולם כמעט הגיעה לסיומה. צופים בישראל וברחבי אירופה (למעט צרפת) יוכלו להנות מאקשן ללא הפסקה באמצעות סיקור בלעדי ומקיף של טורניר הרולאן גארוס על ידי Warner Bros. Discovery, החל מה-28 במאי.

רולאן גארוס 2023 צפוי להיות אחד הטורנירים החמים והמרתקים ביותר בשנים האחרונות, כאשר אלוף הגראנד סלאם ליחידים 22 פעמים, נובאק ג'וקוביץ', ינסה להתעלות על רפאל נדאל הנעדר ולעשות היסטוריה כשחקן היחיד הראשון שזכה ב-23 תארים. האתגר המרכזי העומד בפני ג'וקוביץ' הוא ילד הפלא וזוכה אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס לשנת 2022 - קרלוס אלקרס.

בגזרת הנשים, שחקנית הטניס הטובה בעולם ואלופת טורניר הרולאן-גארוס ליחידים פעמיים, איגה שביונטק, תנסה לגבור על אלופות הגראנד סלאם, ילנה ריבאקינה וארינה סבלנקה, בעוד כולן נחושות לעשות היסטוריה מאצטדיון רולאן גארוס המפורסם.

סקוט יאנג, סמנכ"ל תוכן והפקה ב- Warner Bros. Discovery Sports Europe, מסר: "הרצון לחבר את האוהדים עם הספורטאים האהובים עליהם - הוא זה שמניע אותנו. הסיקור הרחב של טורניר הגראנד סלאם הוא ההזדמנות הטובה ביותר לעשות זאת. על ידי שידור חדשני ומומחיות עמוקה בטניס, אנו מרחיבים את הסיקור לקהל הרחב ביותר האפשרי, תוך הצגת הסיפורים של הטורניר האייקוני והשחקנים המשתתפים בו. אנחנו זוכים להכרה רחבה בתור 'בית הטניס ברחבי אירופה', ומהווים שם נרדף לרולאן גארוס. אנו מחכים ומתרגשים לשדר את הטורניר זו השנה ה-35, ונכסה כל זווית בגראנד סלאם כדי ליצור את החוויה הטובה והמציאותית ביותר עבור מיליוני מעריצים ברחבי העולם".

ברברה שט וטים הנמן. יורוספורט,
טים הנמן וברברה שט/יורוספורט

שחקני הטניס הטובים ביותר בעולם מאחדים כוחות ויוצרים את מערך המומחים המנוסה של יורוספורט. קבוצת הפרשנים מתגאה במספר זוכי גראנד סלאם, ביניהם מאטס וילאנדר, כריס אוורט וג'ון מקנרו שהצטרפו לאלכס קורטייה, לורה רובסון ואליזה לים בפריז. אליהם מצטרפים טניסאי העבר טים הנמן וברברה שט, אשר יפרשנו מאולפן המציאות המעורבת Cube בלונדון, ובהמשך ינחו את שלב חצי הגמר של הטורניר בשידור חי מפריז.

בנוסף, גם שחקן הטניס המדורג רביעי בעולם ופיינליסט רולאן גארוס ליחידים לגברים 2022, קספר רוד, ישתף את התובנות והתחושות שלו לאורך הטורניר, כאשר מגיע נחוש לזכות בתואר הגראנד סלאם הראשון שלו.

הרולאן גארוס ישודר בערוץ יורוספורט ובאפליקציה, וכן בשירות discovery+. סיקור הטורניר על ידי Warner Bros. Discovery יחל ביום ראשון, 28 במאי, החל מהשעה 11:30. גמר הנשים ישודר ביום שבת, 10 ביוני, החל מהשעה 15:30, וגמר הגברים ישודר למחרת, 11 ביוני, החל מהשעה 15:30 גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully