וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בפלייאוף: מכבי ת"א רוצה חצי גמר, שינוי בסגל ירושלים

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 19:22

משחק מספר 3 בפלייאוף: הצהובים יוכלו לעלות סיבוב אם ינצחו בבית את הפועל באר שבע (18:00). בשוויון 1:1, מחזיקת הגביע תארח את בני הרצליה ותרצה לשוב ליתרון, ונה מחליף את מייריס (21:00)

פלייר אריאל בית הלחמי מוצג כמאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (רביעי). בהיכל מנורה תקווה מכבי תל אביב להשלים סוויפ על חשבון הפועל באר שבע לאחר שניצחה את שני המשחקים הראשונים. הפועל ירושלים רוצה לחזור ליתרון 1:2 על חשבון בני הרצליה, אחרי שהפסידה את המשחק השני בחוץ.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן הפועל באר שבע קאליל אחמד. לירון מולדובן
מכבי תל אביב לא הרשימה, אבל היא ביתרון כפול. בראון/לירון מולדובן

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (18:00, 0:2 למכבי תל אביב בסדרה)

אחרי שני משחקים לא מרשימים שהסתיימו בניצחונות, במכבי תל אביב רוצים להיראות טוב יותר, להבטיח את מקומם בחצי גמר הפלייאוף ולהתחיל להעביר הילוך לקראת רגעי ההכרעה של העונה. הצהובים נאלצים להסתדר במשחקים האחרונים ללא וויד בולדווין וג'וש ניבו, וכך צפוי להיות גם מחר, כשלפחות לגבי בולדווין יש אופטימיות שיוכל לחזור לפתיחת הסדרה נגד הפועל חולון שתחל בעוד כשבוע, והמצב לגבי ניבו לא אופטימי במיוחד. במכבי מקווים להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים, ביניהם גם אלכס פויתרס אחרי משחק פושר בניצחון בבאר שבע.

בהפועל באר שבע יצאו מאוכזבים מהמשחק השני נגד מכבי תל אביב. החבורה של ליאור ליובין הרגישה שמבחינת מאמץ ועבודה היא השקיעה כמעט את כל מה שהיא יכולה כדי לנצח את מכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר נפלה על היתרונות הברורים שיש לצהובים מולם. בבאר שבע מקווים כי יוכלו להיות במשחק גם במשחק השלישי בסדרה, רק שהפעם המאמץ שלהם יישא פרי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בהפועל ירושלים מצפים להיראות אחרת במשחק 3 ובהמשך הסדרה/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - בני הרצליה (21:00, 1:1 בסדרה)

אחרי חמישה חודשים נפלאים, בהפועל ירושלים חלה ירידה בדיוק בזמן הלא נכון מבחינתם. החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' לא הרשימה בניצחון במשחק הראשון על בני הרצליה והייתה תלויה ביכולת שיא של ספידי סמית', ובמשחק השני נראתה לא טוב, פיגרה לאורך כל ההתמודדות ולא הצליחה להשלים קאמבק ברבע האחרון. עם כל העיסוק סביב המשחק הרביעי ודחייתו ליום ראשון, בירושלים מאמינים שהשחקנים יוכלו להיראות טוב יותר בבית, בעזרת דחיפה של קהל רב שאמור להגיע להתמודדות, ולפחות ברמת האנרגיות להשתוות להרצליה. בקבוצה החליטו לנצל את האפשרות לבצע שינוי אחד בסגל במהלך הסדרה, ורשמו את סים סאנדר ונה במקום מארקס מייריס.

אחרי שני משחקים בסדרת רבע הגמר בבני הרצליה אופטימיים שניתן לרשום הפתעה גדולה ולעלות לחצי הגמר נגד הפועל ירושלים. אמנם הקבוצה של אורן אהרוני היא הקצרה ביותר מבין הקבוצות שהעפילו לפלייאוף לאחר שסנדי כהן סיים את העונה, אבל עם התרומה המשמעותית שמקבלת הרצליה מיאיר קרביץ היא מסוגלת להתמודד גם עם ירושלים. בהרצליה יודעים שהמפתח שלהם לניצחון בארנה תהיה שליטה בקצב והם יצטרכו לקבל את התרומה המשמעותית שהם מקבלים עד עכשיו ממוריס קמפ וג'וליאן גמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully