וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוראנוב נפרד מנירנברג: "רוצה לנסות משהו חדש לראשונה בחיי"

מאמנו של החלוץ אחרי השלמת המכירה למכבי חיפה: "הקריירה של אריק הייתה כמעט מושלמת, אבל בעונה החולפת זה השתנה"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

"עד לא מזמן הקריירה של אריק הייתה כמעט מושלמת, אבל זה השתנה העונה. מהסיבה הזו, לבצע שינוי באווירה זה הצעד הכי הגיוני בשבילו ובשביל ההתקדמות שלו". במילים הללו נפרד היום מאמן נירנברג שמשמש גם כמנהל מקצועי, דיטר הקינג, מאריק שוראנוב שנמכר למכבי חיפה.

שוראנו עצמו סיכם: "שיחקתי בנירנברג יותר ממחצית מחיי ואני אסיר תודה להמון אנשים. למרות הזמן הנהדר שלי כאן, אני רוצה לנסות משהו חדש בפעם הראשונה. אני משוכנע שזה הצעד הנכון לקריירה שלי. יחד עם זאת, אני מרוכז כולי במשחק האחרון של העונה, נגד פדרבורן".

בנירנברג ציפו לסיום שונה עם חלוץ הנבחרת הצעירה של גרמניה, שנחשב לפוטנציאל גדול והעונה קצת הלך לאיבוד. ב"קיקר" כתבו היום שלפני שנתיים בלבד, בקיץ 2021, אנדרלכט הציעה לנירנברג 3 מיליון יורו עבור שוראנוב, אבל הגרמנים סירבו. בסופו של דבר, הם מכרו אותו למכבי חיפה אחרי כ-24 חודשים תמורת מיליון.

"לפרק החדש של שוראנוב קוראים 'מכבי חיפה'. שם הוא ינסה להעלות את הקריירה שלו על המסלול", הוסיפו ב"קיקר", "האנשים של נירנברג יכולים להיות שמחים אחרי שהם הכניסו לקופת המועדון מיליון יורו על שחקן שבזמן האחרון כבר בקושי שיחק".

אריק שוראנוב, שחקן נירנברג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
בנירנברג ציפו לקבל סכום הרבה יותר גבוה. שוראנוב/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

שוראנוב הגיע לאקדמיה של נירנברג כשהיה בן 8 ובשנת 2020 עלה לקבוצת הבוגרים. הוא רשם 56 הופעות בכל המסגרות בקבוצה הראשונה של נירנברג ובהן כבש 12 שערים. העונה שותף ב-15 משחקים והבקיע פעם אחת.

אביו, איגור שוראנוב, היה כדורגלן בעצמו ושיחק בקבוצות קטנות באוקראינה ורוסיה. בזכות מוצאם של הוריו, הוא הוזמן לנבחרות הנערים השונות של אוקראינה (U16-U18), אבל בהמשך עבר לייצג את הנבחרת הצעירה של גרמניה. במדיה של האחרונה רשם 7 הופעות - כולל שתיים נגד ישראל - ומצא את הרשת פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully