וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש תגיש למכבי חיפה הצעה רשמית לרכישת מוחמד אבו פאני

23.5.2023 / 12:48

אלופת הונגריה התרשמה מקשר האלופה ותנסה לרכוש אותו. ההערכה היא שהיא תגיש הצעה נמוכה בהרבה מסעיף השחרור של אבו פאני

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

פרנצווארוש ההונגרית תגיש הצעה רשמית בתוך 24 שעות למכבי חיפה במטרה לרכוש את כרטיס השחקן של מוחמד אבו פאני. לקשרה ישנו סעיף שחרור המוערך בכשני מיליון יורו, אך ההונגרים צפויים להציע סכום נמוך יותר משמעותית לפי ההערכות של גורמים המקורבים לראשי המועדון ההונגרי. בכל מקרה ההונגרים קיבלו החלטה סופית לנסות לרכוש את אבו פאני וכאמור יגישו ביממה הקרובה הצעה רשמית לירוקים.

פרנצווארוש זכתה בחמש האליפויות האחרונות בהונגריה ועל הקווים שלה עומד מאמן נבחרת רוסיה במונדיאל 2018, סטניסלב צ'רצ'סוב. המועדון משקיע סכומי כסף גבוהים במטרה להשיג הצלחות גם באירופה ובעונת 2020-21 הקבוצה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בשנים האחרונות פרנצווארוש רכשה לא מעט שחקנים בסכומים שנעים סביב 1.5-2 מיליון יורו, מקבוצות בקרואטיה, מולדובה, נורבגיה, צ'כיה ואוקראינה.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
מכבי חיפה תקבל את ההצעה? אבו פאני/ברני ארדוב

עוד באותו נושא

עוד בוואלה!

שוראנוב חתם במכבי חיפה. אברג'ל מבוקש בפולין והונגריה

לכתבה המלאה

אבו פאני בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועלה לקבוצה הבוגרים ב-2017. בהמשך הושאל להפועל רמת גן והפועל חדרה, ובשלוש השנים האחרונות היה שותף בכיר ומלא לזכיות של מכבי חיפה באליפויות. בתקופה הזו הוזכר כמועמד לקבוצות מאיטליה, גרמניה וסקוטלנד (סלטיק), אבל כעת נראה שדווקא פרנצווארוש היא המועמדת הרצינית לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully