וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "ברק קרא לי ואמר: 'המפתחות שלך, תביא אליפות'"

כוכב מכבי חיפה התראיין ל"קטן ב-2" ברדיו חיפה: "אף אחד בארץ לא רצה לגעת בי. נבחרת? לא מוכן לעבור משפט שדה עם ארגוני הנשים"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי עוד עונה חלומית וחגיגות של זכייה באליפות שלישית ברציפות, עורמ אצילי התראיין היום לתכנית "קטן ב-2" שמנחה יניב קטן ברדיו חיפה. קשר מכבי חיפה, שכבש 21 שערים ובישל 10 נוספים, סיפר על העונה הנהדרת של הירוקים.

אצילי אמר: "החבר'ה בחדר ההלבשה דיברו על איזו אליפות הייתה יותר מרגשת, שאלו אם הראשונה או השלישית. מבחינתי זו השלישית כי זו עונה ארוכה מאוד ובסוף לא הצגנו את היכולת הטובה, אבל הבאנו אופי. זכייה באליפות שלישית היא הרבה יותר קשה ולקחנו אותה בשיניים ממש בסוף".

הקשר דיבר באריכות על ברק בכר: "בחלק ההתקפי הצוות המקצועי נתן לי יד חופשית, עד כדי כך שלפעמים הייתי מזייף בהגנה והם היו מעלימים עין. אמרו לי על ההתקפה 'זה שלך ותעשה מה שאתה יודע'".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר חוגג עם עומר אצילי. מאור אלקסלסי
"היו לי אימונים שלא היה בא לי, שהתבאסתי, שזה השפיע עלי. אני מאוד רגיש, אז רואים כשדברים משפיעים עליי"/מאור אלקסלסי

אצילי נשאל על הספסול בחלק מהמשחקים באירופה, בעיקר בתחילת העונה: "ברור שזה לא כיף והייתי עצבני - וגם אמרתי את הדברים. ברק אמר לי שמבחינה טקטית הוא רוצה שנהיה חמישה בהגנה ושני חלוצים. הוא אמר לי שהוא לא ממעיט מערכי ומעריך אותי מאוד, והוא בטוח שאני אכנס כמחליף ואעשה שינוי. ברור שהייתי עצבני...".

הקשר המשיך: "היו לי אימונים שלא היה בא לי, שהתבאסתי, שזה השפיע עלי. אני מאוד רגיש, אז רואים כשדברים משפיעים עליי. היה אימון בתקופה שפחות הלך לי שירדתי מהדשא. ברק דיבר על זה. הורדתי את הגופיה, ירדתי מהדשא, רציתי שיישרף העולם. ברק ידע לבוא רגע לפני שאני...".

על השינוי אמר: "כשהייתי צריך את זה, ברק בא ואמר לי 'המפתחות שלך, תביא אליפות למכבי חיפה'. היינו ביום גיבוש, הוא ישב על הבר וקרא לי. אמרתי שאני טיפה מאוכזב, הוא אמר שאולי הוא טעה קצת - אני הכי מעריך את זה. אחרי זה חזרתי להרכב באופן קבוע והתפוצצתי".

על המאמן הוסיף: "הלכנו אחרי ברק, אתה יודע שיש פה דמות, שיש בעל בית. הוא לא מתפוצץ, לא תראה אותו 'בועט בלוח', הוא לא שובר את הכלים. הוא יודע להכיל את כל הכוכבים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
"הלכתי לאפואל ניקוסיה למרות שלא רציתי, כי התיק עדיין לא נסגר רשמית". אצילי/אתר רשמי, אתר אפואל ניקוסיה

אצילי התייחס באריכות לפרשת המין והקטינות: "מכבי תל אביב שחררה אותי והלכתי לאפואל ניקוסיה למרות שלא רציתי, כי התיק עדיין לא נסגר רשמית. אף אחד לא רצה לגעת בי אז. אשתי אמרה לי 'אני איתך ומה שהיה היה'. בכל פעם כשאני מדבר על זה אני עם דמעות בעיניים. זה מה שהניע אותי לצאת לדרך חדשה".

"אחרי שחזרתי למכבי חיפה, לא ידעתי איזה שחקן אני חוזר. שיחקנו בגביע מול עפולה וישבתי על הספסל עם עומרי גלזר ואמרתי לו שאולי אני לא אחזור להיות מה שהייתי. אמרתי להורים שלי ולאישתי שאני לא יכול יותר. הרגשתי שאני כבד, שאני במחשבה לא מצליח לעשות פעולות. לא הבנתי למה אני לא מגיע למצבים. במשחק השני של הפלייאוף יצאנו לאשדוד. נתתי צמד ואז אמרתי 'הנה עומר שאני מכיר ומראה את היכולות שלי'".

על נבחרת ישראל: "אני אשמח להיות שחקן נבחרת ישראל, אבל יש דברים שאני לא מוכן לעבור. לא אהיה מוכן לעבור משפט שדה עם ארגוני הנשים. המשפחה שלי עברה מספיק, זה לחזור אחורה, להציף הכל מחדש. אני לא צריך את זה. אם הנבחרת תקרא לי בלי להעמיד אותי בסיטואציה הזאת, מאוד אשמח לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully