וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בנתניה: "יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול שכולם יזכרו"

23.5.2023 / 10:05

במועדון מפנטזים על זכייה ראשונה בגביע המדינה אחרי 45 שנה. קוז'וך יעלה בהרכב עם אותם 11 שניצחו בחצי הגמר, כך שווייר יפתח כמגן ובילנקי בחוד

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מ.ס. אשדוד בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה סיימה את הכנותיה לגמר הגביע ובשעות הקרובות תגיע הקבוצה לבית מלון בחיפה, שם היא תשהה עד היציאה לאצטדיון בערב. הצוות המקצועי קיים לא מעט שיחות אישיות וקבוצתיות עם השחקנים על מנת להוריד את מפלס הלחץ לקראת הגמר ובמועדון סיפרו: "יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול שכולם יזכרו. אנחנו מאמינים בשחקנים ומאמינים בקבוצה הזו, אם נדע לעשות את הדברים הרגילים אז אין שום סיבה שלא ננצח ונביא גביע לנתניה אחרי 45 שנה שלא זכינו בתואר הזה".

המאמן רן קוז'וך והמנהל המקצועי אלמוג כהן החליטו לפתוח הערב עם אותם 11 שעלו בחצי הגמר נגד מ.ס.אשדוד, כאשר עידו וייר יפתח בעמדת המגן הימני, בוריס אנו, איתן אזולאי ואביב אברהם בקישור ובחלק הקדמי יקבל סטניסלב בילנקי את חולצת ההרכב לצידם של פטריק טוואמסי ועוז בילו. עומרי גנדלמן ואיגור זלאטנוביץ' ימתינו להזדמנות מהספסל, כאשר היחידים שייחסרו הם רוי קורין הפצוע ואחמד סלמן שנמצא עם נבחרת ישראל במונדיאליטו בארגנטינה.

סטניסלב בילנקי, מכבי נתניה. ברני ארדוב
קוז'וך ימשיך עם אותם 11 שפתחו בחצי הגמר/ברני ארדוב

בחלק הטקטי נתנו בקבוצה דגש בעיקר על החלק הקדמי של בית"ר ודיברו על מניעת כדורים מירדן שועה ודנילו אספרייה, שעושים את מירב העבודה בהתקפות של הירושלמים. בנתניה דיברו על לחץ גבוה כבר מהפתיחה, על מנת לא לאפשר לבית"ר לפתח את משחק המעבר והמתפרצות שעליהם היא מתבססת כל העונה.

למעלה מ-13 אלף אוהדים של נתניה יצבעו את היציעים בצהוב-שחור וכזכור נתניה היא זאת שתופיע עם התלבושת בצבעים הללו, לאחר שבהגרלה נקבע שהיא תבחר את צבעי המדים ובית"ר תשחק בכחול לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully