וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ללופס ואנסה: "רוצים אתכם בחזרה בעונה הבאה"

23.5.2023 / 8:51

תפנית בבירת הנגב? השניים כבר נראו בדרך החוצה מסיבות משפחתיות, אבל ברדה ביקש מהם להמשיך והם הבטיחו להחזיר תשובות בקרוב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

תפנית בהפועל באר שבע. אחרי שכבר היה ברור שהלדר לופס ויוג'ין אנסה יסיימו את דרכם במועדון בתום העונה בשל הרצון לשוב לחיק משפחותיהם שלא מצויות איתם בארץ, המאמן אליניב ברדה העביר להם שהוא מעוניין לראות אותם גם בעונה הבאה בקבוצה והשניים לא פסלו זאת.

גם לופס וגם אנסה הבהירו עם עזיבתם למדינותיהם שלשום, כי הם ייקחו לעצמם שבוע עד עשרה ימים לקבל החלטה משותפת עם המשפחות שלהם ויעדכנו בהקדם. ברדה מצוי בקשר מצוין עם השניים והם הבטיחו כבר מזמן כי אם ישחקו בישראל זה יהיה רק בהפועל באר שבע. יחד עם זה, בשל הקושי הרב לחיות כל העונה רחוק מהנשים ומהילדים, הם החליטו במהלך העונה כי בסיומה עם יעזבו. כעת, כאמור, נפתחה הזדמנות לכך ששניהם ישובו.

שחקן הפועל באר שבע יוג'ין אנסה חוגג עם הלדר לופס. מאור אלקסלסי
קשר מצוין עם ברדה. לופס ואנסה/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע בטוחים שהם יתקשו למצוא מגן שמאלי זר טוב מלופס בסכומים שנעים סביב 200 אלף יורו נטו לעונה. אצל אנסה הסיפור קצת יותר מורכב מאחר שהמיסוי עליו הוא כבר כשל ישראלי בשל השנים הרבות שהוא משחק בארץ, ובכל זאת בהפועל באר שבע רוצים אותו לעוד עונה, גם בשל אופיו המיוחד, מוסר העבודה והתרומה הקבוצתית.

רק לאחר שיתקבלו תשובות מהשניים ובמידה שהם יסרבו לחזור למועדון, ייכנסו בקבוצה לחיפושים יותר קדחתניים בנוגע לעמדות של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully