וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן בורג ובן שרף מועמדים לגליל עליון. תשתתף בליגת האלופות?

23.5.2023 / 7:45

אחרי ההדחה, הקבוצה הצפונית רוצה להמשיך באירופה. לוי ומושקוביץ יבחנו את השוק, שחקני נתניה ימשיכו את פרוייקט הצעירים?

הפועל גליל עליון הפכה לקבוצה הראשונה שסיימה את עונת 2022/23 דרך הפלייאוף, אחרי שהפסידה אמש (שני) 97:88 להפועל חולון במשחק השלישי בסדרת רבע הגמר וסיימה את הסדרה עם הפסד 3:0, בדיוק כמו בעונה שעברה.

בגליל התאכזבו מעצם ההפסד החלק בסדרה, במיוחד כשבאו עם תחושה שבניגוד לעונה שעברה ניתן להוציא יותר ואולי אפילו להפתיע את חולון, אך ספגו בממוצע מעל 100 נקודות לערב בסדרה, וייצאו לחופשה מוקדמת.

בגליל יצטרכו בתקופה הקרובה לקבל החלטה לאיזה מפעל אירופי ירשמו, כשקיימת אפשרות שאם תהיה נציגה ישראלית שנייה ביורוקאפ, תוכל הקבוצה לקבל הזמנה לליגת האלופות של פיב"א. בקבוצה קיים רצון לשחק באירופה, כשהעונה גליל השתתפה ביורופקאפ.

שחקן אליצור נתניה איתן בורג. דני מרון
השם החם. איתן בורג/דני מרון

חוזהו של המאמן ברק פלג כבר הוארך, ובנוסף אליו רועי הובר מחזיק בחוזה מהעונה שעברה. בגליל רוצים לשמור על כמה שיותר שחקנים אך נראה ששחקני המפתח נמרוד לוי ואיתי מושקוביץ יעדיפו לבדוק אפשרויות אחרות, אם בליגת העל או באירופה, וגם ההמשכיות בגזרת הזרים בספק. לוטן אמסלם עשוי להמשיך.

בגליל רוצים לקלוט ישראלים מוכשרים כפי שנהגו לאורך כל ההיסטוריה של המועדון כששני השחקנים שסומנו הם הכוכבים של אליצור נתניה מהלאומית בשנה החולפת בן שרף ואיתן בורג. לשרף אפשרויות רבות בישראל וכן באירופה, אך בגליל מקווים כי יעדיף את החממה בכפר בלום. בורג שייך למכבי ראשון לציון, אך גם כאן ייתכן מאוד שיגיע לקבוצה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully