וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאום של אבוקסיס, הטיפ לסילבה וההזמנה לאוחנה: בית"ר "בפרפרים"

23.5.2023 / 6:05

אחרי שבוע של דגשים טקטיים, המאמן דרבן את שחקניו: "עברנו עונה קשה, לקחתם את המועדון בידיים, בואו ניתן הכל". השחקנים הכינו את השוער למקרה של פנדלים, עזריה יקבל את המושכות במרכז השדה. אברמוב ואדרי הזמינו אישית את אוחנה ליציע הכבוד

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים חגגו אתמול (שני) בבית המלון בחיפה יום הולדת 28 לפרד פריידיי, אך את המתנה האמיתית הם יוכלו לתת לו וללפחות 15 אלף אוהדים שילוו אותם הערב באמצעות זכייה בגביע המדינה. השחקנים מתרגשים מאוד לקראת הערב ואמרו אתמול: "יהיה קשה לישון בלילה, יש פרפרים וכולם באדרנלין גבוה ומוכנים כבר לעלות לשחק, כנראה שנשלים את הלילה החצי לבן בשנת צהריים לקראת המשחק".

לאחר שכל השבוע עבדו בקבוצה על הצד הטקטי, יוסי אבוקסיס גם ניסה לעבוד עם שחקניו על הצד המנטלי ודיבר על העונה שעברה על הקבוצה. "אתם זוכרים טוב מה עברנו השנה, זה נראה שעברו 5 שנים מאז הקיץ כי עברנו כל כך הרבה. מקיץ שחשבו שלא תהיה בית"ר, לא היו בעלים וכמעט הגענו לפירוק, אבל לקחתם את המועדון בידיים, עשיתם עונה טובה וגם הגעתם לגמר הגביע", אמר להם. "הייתי מספיק פעמים במעמדים האלה, זה משחק אחד שמי שבאמת מגיע עם אמונה שהוא לוקח את הגביע ומוכן לתת הכל בשבילו - פשוט עושה את זה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
אדרנלין גבוה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

גם אתמול בשעות הערב השחקנים ואנשי המועדון עדיין קיבלו אינספור הודעות מאנשים שמחפשים כרטיסים למשחק. "חוץ מהרצון לזכות בגביע, אנחנו גם מחכים שהגמר יגיע כדי שייפסקו הבקשות לכרטיסים. לא נורמלי מה שאנשים מוכנים לעשות בשביל כרטיס, הלוואי והיה לנו כרטיסים לתת לכולם, אבל אין".

במועדון התכוננו לכל סיטואציה במשחק, כולל בעיטות הכרעה מ-11 מטר. השחקנים אמרו לשוער מיגל סילבה: "אם יהיו פנדלים לא צריך מאמן שוערים, יוסי כבר יגיד לך לאן לזנק, הוא תמיד עושה את זה". דן עזריה יקבל את המושכות במרכז השדה יחד עם אופיר קריאף וטרזייה תומא, כאשר פרט לעזריה הקבוצה תעלה בהרכב דומה לזה שעלה בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

"קמנו מהקרשים, אבל מהגמר זוכרים רק את הזוכה"

לכתבה המלאה
דן עזריה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
המפתחות בידיים שלו. דן עזריה/מאור אלקסלסי

הבעלים ברק אברמוב והמנכ"ל כפיר אדרי הזמינו באופן אישי את אלי אוחנה להצטרף אליהם ביציע, כאשר בנוסף אח"מים רבים צפויים להגיע הערב ליציע הכבוד. במועדון סירבו להכין מראש מקום לחגיגה אפשרית או לתאום כל דבר שקשור לחגיגות, מחשש לנאחס. "אם זה יקרה, הכל יהיה ספונטני מעכשיו לעכשיו, לא מארגנים כלום מראש", הבהירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully